Küsimused mulle

6. august 2012

Beebistaff

Kuna asjalood on nii,et beebiootus käsil,siis teeks ühe pildiseeria beebistaffist...

Käru köigi lisadega on TEUTONIA  Elégance - väikseim limusiin maailmas:)))).Vöimsate suurte rehvidega (47").Käru oli eBays jälgimise alla vöetud ja ka automaatpakkumisprogrammi lisatud ja kogemata unustasin öhtul köik asjad tööle ja hommikul oli üllatus....automaatpakkuja oli minu eest pakkumise teinud ja käru mulle ostnud:)Polnud plaani veel tegelikult nii vara osta.Aga kui olemas,siis olemas:))Uuena kogu komplekti hind ligi 1000 €.Käru on ühe lapse kasutuses olnud ja teise käruna.Nii et loota,et väga super korras.Mina maksin selle eest 426 € + saatmine 25 €!Küllaltki hea tehing!







 Turvahälli ostsin samuti eBayst,aasta vana Maxi Cosi CabrioFix hinnaga 51.50 €.
Käisin hällil just järel,35 km kaugusel ja olen ostuga väga rahul.Häll nagu uus,värvus "Total Black".Sobib nii tüdrukule kui poisile.


Plaan veel soetada turvahälli rattad.Muu kraam enamvähem olemas.Hiljem vähem stressi:)

Kommentaare ei ole: