Küsimused mulle

31. august 2012

Ostud

Täna tegin esimese ostu oma sündivale beebipoisile.Olen ka enne oste teinud,aga seekord kindla teadmisega,et beebi on poiss:)Nüüd on palju parem üht-teist osta ja roosale kindel "ei".
Sellin armas pehme ja soe kott ,eriti armas on pruun värv ja körvakesed kapuutsi küljes:).Suuruseks 62/68 ja hind on ka möistlik.Kinnitus on pool lukuga ja alumine ots trukkidega,et saaks ka kasutada turvahällis.


Meenale ostsin uue fliisi,sest hommikud on juba jahedad ja eelmine hakkab väikseks jääma.KIK-i riiete kvaliteet ja hind on minu arust väga paigas.Eelmine fliis oli samuti KIK-ist ostetud ja on väga tihedat kasutust leidnud,välimus pole sugugi muutunud ja näeb veel väga tip-top välja,ainult kitsaks on jäänud:)
Seekordne siis mönusate varruka otsetega,kust käib pöial läbi ja käed on kenasti soojas,näpud vabad ja kaelus soe,saab kurgu soojas hoida.Lasteaiaks ideaalne ja hind köigest 5.99 €:)

Lisaks töin apteegist arsti kirjutatud rauatabletid,mis minu imestuseks ei läinud mulle sentigi maksma.Eestis on ikka mingi omaosalustasu ka alati retseptiravimitel.Meeldiv üllatus oli igatahes:)

Kommentaare ei ole: