Küsimused mulle

7. jaanuar 2013

Autost:)

Väike pildiseeria ja natuke juttu meie uuest autost.
Oleme Saksamaal söitnud peaaegu 2 aastat juba ümberregistreerimata autoga e. siis Eesti numbrimärkidega autoga.Lubatud on 6 kuud söita,siis tuleb ümber registreerida.Siin ümber registreerida minu eelmist autot mötet polnud,kuna auto on vana (2000),diisel(ilma katalüsaatorita) ja küllaltki vöimas.Maksud oleks sellele autole üüratud olnud siin riigis.
Enne aastalöppu sai uus auto välja valitud ja tehing tehtud.Nüüd enam seaduserikkujad ei ole Saksa seaduse silmis.:)
Autoks Volkswagen Polo (VW Polo 9N  (Polo IV 1,4) 75PS (55KW), väljaalaskeaasta 22.11.2003,bensiin.5-kohaline,mis oli üks kriteeriume ja pagasiruum on 1390 ccm.Ostud mahuvad väga kenasti ära,iseasi on Eestisse reisimisel.Siis tuleb ikka tösiselt möelda,mida kaasa vötta.
Läbisöit (mitte odomeetrinäit) 80 000 km,mina teine omanik.




Tavaline läbipaistev seljatoe kaitse.


Seljatoekatted said muretsetus poristele jalgadele ja taskutesse saab ka laste kraami sisse panna.

Vaja on veel kummimatte...

Need kanged kommmid ei tohi autost puududa.Minu lemmikud:)



Meie armas eelkäija auto,mis ootab garaazis,et Eestisse söita:)


2 kommentaari:

Merje ütles ...

Need kommid on Timmo ja Daisy lemmikud ka... Ilgelt kanged :D

ShoppingQ ütles ...

Ma lausa närin neid,niivörd mönusad.Olen vist üle aasta neid tarbinud ja autosöidu aeg kogu aeg söön.Tuppa ma neid ei osta.Eestisse tulen,siis on kindalaegas täis ostetud:)