Küsimused mulle

14. veebruar 2014

Lõpuks õhtul...

...ja jalad huugavad.Nii mõnus on pikali olla ja jalgu sirutada.Majas täielik vaikus,peale külmkapi mürina ja norskava Meena.Pere keskmised on reedeõhtuti vanaema juures ja tulevad alles hommikul ratastega.Vanaema (minu ema)elab meist 2,3 km kaugusel,nii et paras maa lastel omal käel liigelda.
Pisike poiss väsis juba kaheksast sellest möllust siin.Tema on laitmatult maganud juba sünnist saati ja on üleüldse üks hea laps.Temasuguseid võiks veel paar tükki olla.
Mis meil siis täna siin toimus?Kõigepealt ilmus uks taha meie pere suurim ja parim sõber...koos sõbrapäeva tordiga.Meessoost.Minu eksabikaasa.Abiellusime umbes-täpselt 2001.aastal.Lahutasime üsna ruttu minu algatusel ja kohtu kaudu.Asi oli üsna inetu,teenisin isegi "litsi" nimetuse ära.
See selleks.Nüüd oleme juba pikka pikka aega üsna head sõbrad ja suhtleme tihedalt.
Mina olen vahepeal viie lapse emaks saanud ja tema alati minu jaoks olemas olnud.
Asusime siis tordi kallale,jõime teed.Ümberringi käis laste möll,mis on üsna tavaline juba.Ma ei kujuta ette,kuidas Jane ja Urmeti 10 -ne lapsega peres kõik nii rahulik tundub.Hea kohe seda saadet vaadata.Ega alati ei õnnestu ka...kas unustan oma sagimiste keskel või olen juba voodis.Kordust satun tihedamini vaatama,siis lapsed tavaliselt õues ja mina teen tubaseid asju,telekas mängimas.
Vahepeal sai tainas kerkima pandud lihapirukate jaoks.See asi on mul aastate jooksul käppa saanud.Nüüd hoolitsen,et pärm ja jahu ikka alati kodus olemas oleks.Vahepeal sai tihti õunakooki tehtud.Pärmitaignaga,palju õunu ja kaneeli...soojalt viis lausa keele alla.
Pirukate küpsetamine sujus plaanipäraselt.Kõik soovijad said käed külge lüüa ja kaasa teha.Kokku saime umbes 120 pirukat.Kauss on kuhjas täis veel ja kõhud ka.
Aeg nüüd ka magama jääda.Homme pole vaja vara tõusta ja saab võib-olla kaheksani magada.Päris mõnus vahelduseks.Hommik algab mõnusa värske kohviga...
Head ööd!
Pildiseeria päevast:





 

Kommentaare ei ole: