Küsimused mulle

18. veebruar 2014

Natukene vürtsi

Elu on natukese pingelise suuna võtnud.Eile sain kirja oma advokaadilt Saksamaalt,kes ajab elatisraha suurendamise pabereid.Selleks tarbeks on tal tohutut paberikraami vaja ja mis kõige hullem,kõik peab olema saksa keelde tõlgitud.Loomulik ju!
Nüüd ma siis olen niikaugel,et leppisin tänaseks ühe Viljandi tõlgiga kohtumise ja mul on natuke tühja aega.Olen graafikust ees:)
Õnneks olen levi piirkonnas,otse Elioni ukse tsga.Laps magab,muusika mängib.Mis elul viga.Põhiline on levi muidugi:D
Eile oli Meenal väga suur mure ja ta lausa nuttis sellepärast.Lasteaias sunnitakse teda tantsima,aga temal pidid jalad valutama ja sammud pidid ka liiga kiired olema.Et nutt lõppeks,lubasin kasvatajaga sel teemal rääkida.Siis sai laps maha rahuneda ja magama jääda.
Telekas on meil ka omadega õhtul.Stig sai pildi ja leotas seda oma tatiga ja vajutas sadat nuppu korraga,nii et signaal telekal nüüd 0.Õhtud seega rahulikud,ei mingit teleka kisa enam majas.Kõik said oma asjadega tegeleda.Mina panin suurest igavusest Stigi vanni.Ta kohe jumaldab vett.Niikui vannitoa uks praokil on,on tema kohe kiirelt kohal.Siis krabab WC-harja ja vehib sellega ringi ja kui WC-poti kaan veel üleval on,siis sinna sukeldutakse kohe käsipidi sisse võimalusel.
Voodisse saime kõik see mees kell kaheksa :D
Nii aeg täis,lippan asju ajama.

Vannis käidud,vaja veel viimased sulistused teha.

WC-potis on ka vett,millega mängida saaks.
Kahvli käsitlemise harjutus

Vannis käidud,kõht täis ja tuttu


Saiapudistaja tänasel Viljandi tripil

Kommentaare ei ole: