Küsimused mulle

28. märts 2014

“Käi jala“ päev

Minu truu sammulugeja

Keegi äkki veel teab või on kuulnud sellisest projektist nagu “Käi jala“.Pole üldse kursis, kas midagi sellist veel on olemas.Mina lõin selles projektis kaasa vist umbes aastal 2009, kui Meena veel tita oli ja me kärutasime palju.Sellest ajast on mul olemas ka sammulugeja, mida ikka aegajalt välja võtan ja kasutan.Üks ütlemata hea asi on.Loeb samme,aeroobseid samme,kilomeetreid ja kulutatud kaloreid. Ja kellaaega näitab ka:)

Täna võtsin südame rindu,lasin sammulugejale uue patarei Jaskaril panna ja ütlesin:“Tööd on küll kodus palju ja kõik karjub,aga meie läheme Stigiga kõndima“. Ilm on ilus ja miks mitte.Jaskarile jagasin ülesanded kätte,Stig riidesse ja minek.Kaasa võtsin paar marineeritud kurki ja vahtramahla.Juhuks,kui Stig peaks kurjustama hakkama.
Esimene vahepeatus

Mõeldud tehtud.Suuna võtsime Läti piirile.Autosid sõitis tee peal vaid paar selle aja jooksul,täiesti vaikne ja rahulik kant.Asfald ka veel täitsa olemas.2011 kevad hakati panema.Enne seda oli pori mülgas.Piirile on minu kodust ca. 1,75 km, 3188 sammu ( 1620 aeroobset sammu sealhulgas).
Lätimaa algus

Omal ajal olin isegi selles ketis










Snäkipeatus

Vaatasin karmi pilguga ka kraaviäärsed üle.Plaan on “Teeme ära“ projekti raames 1. mail oma koduümbruse kraavid lastega sogast puhtaks korjata.Olen seda ka ühe korra juba teinud,aga nüüd on paar aastat vahele jäänud,kuna olime ju eemal kodust.Plaan on siis oma kodust kuni Läti piirini ja oma kodust kuni külakeskuseni kraavid ja metsaalused puhtaks teha.

Piiripeal iseenesest oli tore.Seal on suur asfalteeritud plats,Balti Keti mälestusmärk ja väga vaikne.Stig sai seal parasjagu rahmeldada ja liigutada ennast.Kärru istuma andis teda meelitada.Aga abiks oli vahtramahl ja seadsime sammud jälle tagasi.Kodu teeotsast sõitsin mööda,sest see oli ikka liiga lõhike ots.Sõitsime küla poole,et kohe ka Stenile ja Metele bussi vastu minna.Möödaminnes astusime ka minu venna elukaaslase talust läbi.Tema tegeles väljas oma küttepuudega.Ütlesime tere ja tegime aega parajaks.Tema armastab ka õhtuti käia (käimas käia).

Üks hea asi on veel.Et nii pikka teed ette võtta väikse lapsega, on hea, kui on vahepeal koht, kus paus teha. Minul on see koht olemas...ema juures.Sõime sepikut pohla-õunamoosiga ja tegin omale ühe suure hea kohvi.Vaja ju veel kodu kõndida.
Vanaema moosisepik


Momendil näitab sammulugeja 8946 sammu, 6458 aeroobset sammu, 204 kcl, 4,92 km.Päevane sammude soovitus on 10 000, nii et head kõndimist mulle.Oleks selliseid päevi ainult tihedamini.
Päeva lõpuks olid näitajad sellised:
12878 sammu, neist aeroobsed 9321, 7.08 km, 287 kcl.


Kommentaare ei ole: