Küsimused mulle

20. märts 2014

Naljakas juhtum kohviga

Lähme meie siis Stigiga R-kioskisse kohvi tooma nagu iga hommik peale arstide visiiti.Mina olen suur kohvisõber ja hommik peab mul algama kohviga.Siin tuuakse hommikukohv alles peale kaheksat.Meie hommik aga algab juba kell kuus.Pakkumine R-kioskis on ka ahvatlev,et kui ostad Eesti Päevalehe,saab kohvi tasuta kaasa.Kohv maksab muidu 1.70,aga Päevalehe hind on 1.35.Nii et tuleb ikka leht osta ja kohvi saab kaasa,loomulik ju.Ja kodus ju ka tulehakatust vaja niikuinii.
Küsin siis kohvi ära,omal laps süles ja üsna raske.Eks müüja vaatas ja tahtis abivalmis olla,millest minul aga aimugi ei olnud,mida ta plaanima hakkas.Pani ühe suhkru kohvitopsi kaane juurde valmis.Mina ise vaatan ja mõtlen endamisi,et tavaliselt on ikka kaks suhkurt pandud,et peaks küsima,mis värk on.Ma suhkruga kohvi ei joo,aga olen suhkrud alati võtnud ja palatisse oma kogusse toonud.Pruun suhkur ikkagi ja kui ettenähtud,siis ikka võtta.
Äkki küsib tädi,et kas kaks suhkurt.Mina õnnelik,et näe,ikkagi saan kaks suhkurt ja seda ilma ise küsimata.Noogutasin kiirelt.Sealjuures võttis tädi juba esimest suhkurt lahti ja valas minu silme all selle kohvi sisse.Mul käis jutt kerest läbi,aga suutsin suu kinni hoida.Ja siis võttis ta veel teise suhkru ja kummutas selle ka järgi.Oi krt:D
Mõtlesin kohe,et minu hommik on küll tänaseks rikutud.Katsusin siis kohvi ettevaatlikult võtta,et mitte suhkurt segi loksutada.Segamine ei tulnud köne allagi.Jälestan magusat kohvi ja seda juba paarkümmend aastat kindlasti.
Esimesed sõõmud olid normaalsed,mida põhjapoole,seda magusamaks kohv muutus.Vat siis ahnust!

Minu pisikene ladu
Meie päev on täna rahulik.Sidumist ei ole.Ootame homset.Siis tehakse viimane sidumine siin ja saame kodu.Naudime siis viimast puhkepäeva.Isegi oma käed olen siin korda saanud.Midagi ju tegema ei pea.Ma ei saa aru,kuidas naised koduste tööde kõrvalt suudavad käed korras hoida.Nippe paluks??

Kommentaare ei ole: