Küsimused mulle

25. aprill 2014

Mõnus pärastlõuna Pärnus

Eile, kui lapsed kooli-lasteaeda saadetud olid, tuli selline kihk kuhugile minna. Päevad läbi kodus istuda pole minu moodi, pean ennast tuulutada saama. Kaalusin siis plusse ja miinuseid, kas ikka tasub midagi ette võtta. Teadagi, kui kodust välja minna, kaasneb sellega ka märkimisväärne rahakulu. Eriti minul, ega mina majanduses tugev pole ja raha laristama olen meister. Oleks teda ainult piisavalt. Elame ju momendil toimetulekutoetusest, lasterahasid ei saa. Minul on põhiline mure, et maksud makstud oleks, siis on juba enamvähem ladna, mis edasi saab. Süüa ikka midagi leiab, kui natukenegi ajukest liigutada. Põhilised väljaminekud maksude näol on meil elekter, mida kulub kuus ca. 60-70 euro kanti, lasteaed 25 eurot, Jaskari ühikaüür 42 eurot, telefon/internet kogu perel 35 eurot. Need on väjaminekud, mis TULEB maksta. Lisaks muidugi mähkmed, bensiin/nafta. Riideid/jalanõsid vajab ainult Stig vahetevahel. Ülejäänud kraami ostame vastavalt vajadusele ja võimalustele. Palju asju ostsin ka Saksamaalt juba ette varuks, mis seal tunduvalt odavamad on. Märtsi kuuni tulin näiteks kaasa ostetud mähkmetega välja. Sealt ostetud mähkme tüki hind on 11 eurosenti, siin 18 senti. Minu jaoks märkimisväärne vahe, kvaliteet sama. Shampooni varu on meil ka pikaks ajaks.
Hakkasin siis vaikselt hommikul selles suunas mõtlema, et sõidame Stigiga Pärnusse niisama poodidesse vaatama ja Steffani Pizzarestorani olin ka juba ammu tahtnud minna. Väga palju kiidusõnu olin selle koha kohta kuulnud ja kuna seal hiljuti tulekahju ka oli, käis meediast veelkord läbi info koha headusest.
Tegin kodus kõik pakilised toimetused ära ja panin lastele söögi valmis. Otsisn kapist välja üle pika aja natukene paremad riided ja panin isegi natuke kontsa alla, ikkagi välja minek. Kodus ja nii natuke kodust kaugemale minnes ei hakka ennast ju üles lööma. Konsumis võib liiga kontrastne vaatepilt inimestele olla, kui liiga ilus olen :D NALI!!
Sel ajal magas Stig juba oma hommikuund. Kui me ükskord minema saime, oli kell juba pea 12. Võtsin rahulikult ja seadsine eesmärgiks, et kiiret pole kuhugile. Ühesõnaga püüdsin aja maha võtta:) Sõit oli mõnus, ilm ilus, tee ka ilus...Miks Pärnu kasuks otsustasime? See on traditsiooniks lihtsalt saanud. Suguvõsa ka sealt kandist pärit ja Tartu näiteks ei tuleks kõne allagi, kuigi vahemaa sama enamvähem, ikka Pärnu. Armas linn.
Stig puhanud ja lehitseb raamatut sõidu ajal

Minu parimad püksid:)
Nii...linna sissesõit ja mul polnud mingit plaani, kust me pihta hakkame. Papiniidu ristile jõudes jäi silma Humana ja palju sagimist poe ukse taga. Keerasin sisse ja ei kahetse. Humanast ma tegelikult midagi ei arva. Olen korra Viljandi Humanas käinud ja no ma ei osanud sealt midagi leida. Mõttetu pood minu jaoks. Pärnuga oli teine lugu. Ilusad värvilised riided, kenasti sorteeritud ja puude peal, ale -50 % kogu kaubast. Stigile leidsin kohe sellise kergelt vateeritud jope jahedamateks päevadeks ja igati moodsad ja mugavad jalanõud. Metele sain sellise H&M-i tuunika-teksakleidi, mida saab retuusidega kanda. Endale suviste toonidega seeliku. Kogu kauba eest maksin suts üle 10 euro. Vaatamist oleks seal küll ja veel olnud, aga Stig oli ka kaasas ja pidin teda silmas hoidma kogu aeg. Ta ju oli esimest korda sellises riidepoes. Küll ta sahmis seal riiete vahel ja ruumi jooksmiseks oli ka. Vahepeal viskas isegi kõhuli põrandale ja mõnules seal kindlasti mitte puhtal põrandal. Talle pakkus see lõbu.
Seelik Only, jope OshKosh, jalanõud Garanimals,tuunik-kleit H&M
Mulle meeldivad minid, mis sest, et vanus ei lubaks:D

 10 eurot oli raisatud ja aeg oli mõelda, mis edasi saab. Sööma ei saanud veel minna, sest mul oli plaanis toidukraam nädalavahetuseks ära osta, suurem party on plaanis. Ikkag 38 lööb ette varsti. Ja täis kõhuga ei tule söögi ostmisest välja midagi. Siis ma tavaliselt kõnnin riiulivahed läbi ja vägisi midagi panen korvi, aga põhieesmärk jääks täitmata ja sellel pole ju ka mõtet. Ratsionaalne peab olema. Poeks valisin Maxima nende kõige rohkemate X-dega. Ära märkimist väärivad Kalevi kommid, mis olid vana hea vene aegse kujundusega, nii nagu mina neid veel mäletan. Äratundmisrõõm oli suur.
Nostalgia
Edasi mugisime Stigiga komme ja mina samal ajal otsisin Steffani aadressi. Nikolai 24, keda huvitab. Pidin navi appi võtma. See juhatas mu kohe ukse ette kenasti.
Stig oli selleks ajaks juba üsna läbi. Pole ikka hea mõte last enne ära magatada kodus. Parem oleks olnud, kui ta oleks sõidu ajal maganud. Teinekord olen taibukam.
Astusime siis restorani sisse. Ka väljas oli palju ruumi ja kohti, aga jahe oli. Lasin silmadel kohe ringi käia, et lapsele tool leida. Neid oli seal parasjagu, iga natukese maa tagant. Ainuke miinus, et need olid kuidagi kiibakad või oli minu laps liiga suur. Igatahes pidin valvel olema, et ta ennast ümber sellega ei lükka ja välja seest ei roni.
Menüüga tutvudes selgus, et seal saab süüa ka kõike muud peale pizza. Kuna tegu pizzarestoraniga, polnud küsimustki, mida meie tellime. Valik võttis silme eest kirjuks, aga siis meenutasin oma viimast pizzakogemust ja asi oli lahendatud. Tuunikala peaks olema koostises. Mamma Mia nimelises pizzas oli see komponent täitsa olemas. Valmis küpsetati toit üllatavalt kiirelt. Rahvast oli palju ja teenindajaid paistis ka piisavalt. Pizzad, mida ma enne seda pizzat söönud olin, võib julgelt liigitada "tallanahkade" alla. See pizza seal lausa sulas suus, oli mahlane ja ohtra kattega, juustust lausa ujus. Väga maitsev oli! Teinekordki võib sinna sööma minna ja teisi variante ka proovida. Ülejääk pakiti kenasti kaasa, sest tervet mina ära süüa ei jõudnud, Stig mind ka ei aidanud millegipärast.
Auto sai kohe aia taha parkida

Stig teeb tähtsat nägu




"MammaMia"


Ja milline maitsev apelsinimahl:)
Edasi põrutasime Kaubamajakasse. Huvi pakkus Lindex. Sealt leian Stigile alati midagi sobivat nagu seegi kord. Kolm paari pükse, body ja üks maika, juhuks kui ilmad palavaks lähevad. Stigil on ju kaks aastat keelatud oma põletushaavaga päikese käes olla. Siis on hea väike maika tal seljas hoida kaitseks.
Pildilt puuduvad rohelised sametised püksid, mis on poisil juba jalas. Igati mugavad püksid.
"Ilumaailma" astusime ka sisse ja püüdsin omale jumestuskreemi valida. Sai päris mitmeid oma näo peal proovitud ja jätsin asja sinnapaika.  Rademaris vaatasin rattasõidu salle, mida saab kanda sadat moodi. Teate küll, multifunktsionaalne bandana või midagi sellist. Hea kiivri all kanda ja üldse igati praktilised asjad. Aga no mida hinda, 10 eurot tükk ja mul oleks vaja olnud 5 tükki. Metel on olemas juba. Mõtlesin kohe vana hea eBay peale ja õhtul kodus olles uurisin, mis hinnad seal on . Suts üle 3 euro tükk:)))) On ikka meie kaubandus küll, midagi osta ei tasu, enne kui uurid alternatiive. Tegingi oma 63. ostu eBayst  paari nupuvajutusega ja otse voodist, telefoniga. Mugav! Umbes 23 eurot koos saatmisega 5 salli. Easy.
Minu valikud


Rohkemad poed nagu ei huvitanudki. Rimi loomulikult küll, mähkmed oli ka ju vaja varuda. Hind oli odavam aga ainult Rimi kaardiga, mida mul polnud. Aga kasutan juba pikemat aega sellist taktikat, et küsin kas siis enda ees või taga olevalt inimeselt viisakalt, kas nad laenaks oma kaarti, juhul kui neil see ikka on. Alati on vastu tuldud ja nii ma siis sellepärast eriti ei põe, alati aidatakse "aitäh" eest. Stig vahvalt ka alati kordab mind ja ütleb ilusasti selgelt "aitäh".

Jumestuskreem ei andnud mulle ikka rahu ja tahtsin ikka ära osta. Kes teab, millal jälle "asustatud" kohta saab. Läksime tagasi ja haarasin viimati luubi alla jäänud kreemi näppu (Maybelline Affinitone Mineral Perfecting+Soothing Foundation ,toon 50 sun bronze) ja sooritasin oma iluostu ära.Kuna sellel on ka SPF 18 päikesekaitse, oli otsustamine natuke lihtsam. See jumestuskreem on ka tuleva suve viie favoriidi hulgas.
Rimi kassas oli veel Lumene repsmetushil tutvumishind. Selle võtsin ka, sest pakend oli nii ilusat värvi ja soodustus oli ka märkimisväärne. Vaja oli ka muidugi hirmasti :)
Maybelline jumestuskreem, 13.03 €. Lumene ripsmetush  10.15 €, 5.99 €

Kartsin, et jumestuskreemi toon on liiga tume, aga heledamad teevad mind näost lihtsalt kaameks. Ema juurest läbi põigates sain esimese komplimendi, et pidin näost nii kena pruun olema (päevitunud). Tunnistasin siis üles, et olin poes testinud kõvasti ja lükkasin oma näo emale nina alla, et ta ikka vaataks, kas krohvi kiht on väga hull. Tal nägemine pole kuigi hea, seepärast. Täna katsetasin puhta näo peal ja võin täitsa rahul olla nii kreemi kui tooniga.

Rahakott sai põntsu, aga päev oli lõppkokkuvõttes seda väärt!
Kodusõit



Kommentaare ei ole: