Küsimused mulle

9. aprill 2014

Naiselik kadedus



Loomulik nähtus. Ei midagi uut ja arvan, et täitsa lubatud. Mingigi edasiviiv jõud. Kellestki tahaks ju ikka parem olla, kasvõi endaarvates. Tahaks ju ikka parem, ilusam, saledam jne. olla. Loomulikult on mul palju miinuseid. Esiteks , millega ma üldse rahul ei ole ja mida enda juures muuta tahaks on hambad. Nendega ei ole ma kohe üldse rahul. Aga pean elama nendega. On muidugi ka hullemaid hambaid olemas, kui mul, nii et ei tasu jälle väga kiunuda. Vähemalt pole proteesid, vat see oleks minuarvates veel hullem. Ja on veel palju hullemaid variante, kui minu hambumus. Katsun needki niipalju korras hoida, kui minu võimuses ja üks hullemaid asju on hambavalu. See on selline asi, mis tuleb alati ootamatult ja siis mõtled, miks küll minuga sellised asjad juhtuvad.
Sellised võiks olla




Aga sellistega pean leppima :)

Juuksed võiks paremad olla. Kõhupekki võiks vähem olla, sangad võiks väiksemad olla.
Positiivset on ikka ka. Jalad on mul täitsa normaalsed endaarvates, mitte lauajalad ja mitte ka kõverad, täitsa sellised okeid. Käed on ka talutavad, kui nende eest natukene hoolitseda. Jalanumber on ka viimase piiri peal, 41, jalanõude valikut on piisavalt sellele suurusele. Tagumiku suuruse katsun ka kontrolli all hoida, see vajab ikka pingutust. Niisama ei tule midagi. Sama üleüldise kehakaaluga. Töö, töö ja veelkord töö, et vähegi inimese moodi välja näha. Meik. Õnneks võin rahumeeli ilma meigita kodust välja minna, kedagi veel ära hirmutanud ei ole vist. Peaasi, et ise rahul olen ja sellest sõltuvusest vaba olen. Kotti pähe tõmbama ei pea. Piisab päevakreemist.
Rinnad. Tunnen kaasa naistele, kel on suured rinnad. Jumal, ole tänatud rindade eest, mis mul on. Raseduste aeg olen tunda saanud, mis tunne on suurerinnaline olla ja ei, tänan, selle pärast ma kade pole. Minu kaastunne ainult.
Rahaliselt kellestki sõltuv ei ole, õnneks. Kui kitsas käes, oskan majandada küll. Mis selle jutu mõte nüüd oli, küsite. Sain südamelt ära. Õhtul tuleb parem uni võib-olla:) Lase vabaks, nagu Mare Peterson armastab õelda :D

Kommentaare ei ole: