Küsimused mulle

11. aprill 2014

Täna olen täitsa "köögi Kata" olnud

Kell on kümme ja ma olen hommikul 6-st täiega toimetanud. Loen ette, mis kõik tehtud on. Esiteks lapsed kooli saadetud ja suurem poiss läks raha teenima, et oma meeletud kulud katta :D Trahvid ja mölkis auto momendil aktuaalsed. Minul ahi juba kõetud ja kena seapraad ahju pandud. Potitäis "seakartult" keedetud, mida plaanin liha kõrvale teha. Koorin mingi aeg ära ja siis praen oliiviõlis. Kõrvits on välja tõstetud. See on ka plaanis keetmiseks ettevalmistada ja siis teen püree ja panen osaliselt sügavkülma, küpsiste tegemiseks. Panen siia ka retsepti, kui täna ühe laari ära teen. Pesu on juba masinatäis pestud ja teine käib.
 Meena jätsin täna lasteaiast kodu, vaatab momendil "Barbie" dvd-d ja tuletab saksa keelt meelde. Koristasin oma sahvrit ja viskasin palju jama ära. Kohe kergem tunne on  ja õhk ka puhtam. Aga igale poole kuhu ma siin kodus vaatan, on vaja koristada, lõppu ei paista tulema ja see ajab ikka masendusse küll kohati. Aga kui käega lüüa, siis upume varsti "pasamerre". Nii et peab ikka tasapisi tegutsema ja mingigi raja sees hoidma:)

Selg on ka üsna talutav. Eile määrisin korra  möödaminnes ja aitas küll. Tervis on ikka väga tähtis ja naljalt paljalt hoovipeale ikka enam ei jookse. Mis siis saab, kui mina rivist väljas olen. Katastroof!

Meenal tuli nüüd peale filmi vaatamist Barbie hullustus peale. Valas oma Barbie laeka tühjaks ja asus mängima. Stig visati välja, ju siis on tähtis  mäng käsil. Stig peab puuklotsidega leppima.


Eile nägin oma selle kevade esimese konna ka ära ja ema muidugi kohe vanarahvatarkust ütlema. Kui oli kuiva koha peal, tuleb kuiv suvi. Oli kuiva koha peal, kuigi keldris nägin ka juba varem, see oli niiske põranda peal. See sel juhul ikka ei loe:D Hea, kui keegi järeltulevale põlvele selliseid tarkusi edasi annab. Ise polnud seda veel kuulnudki, suur uudis minujaoks.
Täna ilmajaam päikest ei lubanud ja mina nii välja ei lähe. Toimetan toas. Väljatööd võivad rahulikult oodata.
Lähen nüüd seda jurakat kõrvitsat lahendama, see on jube raske töö, koorimine just. Tükeldamine on naljamäng. Ja kindad panen kätte, käsi peab ju hoidma:)

Kommentaare ei ole: