Küsimused mulle

9. mai 2014

Kingitus isale

Sain lõpuks enda mõtetega nii kaugele, et omaarust valmis mul geniaalne plaan, mida isale sünnipäevaks kinkida. Juubeliks tegelikult, 60 sai ta 5. mail. Ja 8. maiks sai ta loodetavasti pisikese üllatuse osaliseks. Kui ta üldse märkas oma väsimusega midagi. Kuulda midagi veel pole olnud.

Ühel haruldasel õhtul, kui voodisse olin läinud, plahvatas mul hea mõte, mida kingituseks isale teha. See oli mul juba pikka aega südamel, kuidagi peaks ju ikka sünnipäevalast meeles pidama. Mis sest, et ega tal millestki puudust pole - kui siis ainult "naise käest" oma majas. No seal on ikka totaalne kaos, oleks vaja suurpuhastus teha. Korra juba mainisin, et oleks vaja koristusfirma peale saata. Suure tahtmise korral saaksin ise ka jupphaaval natukene korda luua, saaks ainult töö juurde kuidagi. Eks ma katsun ennast parandada.

Kingituseks sai korras kuivainete kapp. Kapp oli tal muidugi olemas, seda ma ei pidanud muretsema. Aga see kapp oli hiirtel täis situtud ja kuivained olid kõik laiali puistatud, kotid puruks söödud. Ja iidamast-aadamast asju oli seal ka. Need lendasid prügisse ja prügi viisin välja. Muidu isa korjab veel midagi tagasi. Seda ei saa ju lubada. Mis läind, see läind.

Asjad korraldasin nii, et enne emadepäevale minekut läksime Meenaga isa majja. Teda kodus polnud. Tema on nädal tööl, nädal vaba ja momendil on tal töönädal.Tööl on ta pika päeva, kodus käib ainult magamas.

Lõin kapi tühjaks, pesin riiulid ja jätsin pestud kapi kuivama. Siis kihutasime kaubamajja, et kuivainetele potsikud osta. Olin välja arvestanud, palju mida vaja. Kõik vajalik oli poes olemas. Hea pood, peaks ütlema ja üldse mitte kallis. 16 eurot kulus selle kingi peale. Poest lippasime emadepäeva peole.
Peale pidu kohe jälle isa juurde, et potsikud ära täita ja kõik sorteerida ja paigutada. Meena oli sel ajal ametis vanaisa juurest leitud kõrgete kontsadega, millega ta ümber maja ringi kooberdas. Ise ülirahul. Temaga polnud mingit probleemi, lasi mul rahulikult toimetada. Tuli oli mul pliidi alla tehtud ja uksed pärani. Toas oli seal külmem, kui väljas. Lõpuks tegin veel söögilaua korda, nurgad, lauaaluse, nõud. Üldmulje jäi ikka üsna hea juba selle väikse aja peale. Oleks rohkem aega olnud, oleks talle midagi süüa ka keetnud.

Selline pisike, südamest tulnud kink minu isale.

Selline pilt avanes

Pildiallkirja lisamine

Kogu tavaar

Selline pilt jäi minust järgi

Meena tegi paar lille .

Kommentaare ei ole: