Küsimused mulle

19. mai 2014

Krunnitäide

Kel krunnitäide kodus kasutult seismas on või kasutate seda aksessuaari pottide küürimisel, võiksite kord ka proovida soengu tegemisel. Mul on see juba aastaid olemas. Vedeles niisama. Ajal, kui mina Saksamaal elasin, oli ema selle minu majapidamisest mingil moel avastanud ja arvas, et see on poti küürimiseks ideaalne, ise teadmata, mis asi see on:) Ise oli veel omakeskis mõelnud, et imelik näeb välja ja ei olegi traadist. Selline plastikust, mõnus küürija :D

Tulen mina siis kodu käima ja vaatan, minu krunnitäide kraanikausi peal, pudruga koos. Uurin siis asja, et mis toimub. Ja ema siis seletas oma versiooni. Sai ikka päris hea kõhutäie naerda.

Täna võtsin kätte ja võtsin kasutusele sellena, millena ta ettenähtud on. Enne pesin ikka masinaga pudrust puhtaks. Ja tundub,et mulle meeldib see vidin. Mul on õhukesed juuksed, aga soeng krunnitäitega jätab mulje, et juukseid on ikka rohkem, kui kolm karva kahes reas. Väga hea leid tänasesse päeva ja arvatavasti kogu suveks.


 Ja nüüd rätid pähe ja ilma nautima:)

Kommentaare ei ole: