Küsimused mulle

8. juuni 2014

Kummaline unenägu

Vedelesin täna pikemalt voodis ja vaatasin olulisemad blogid üle. Muidugi on üks raund pakilisemaid asju juba tehtud nagu hommikukohv, Stigi kuiv mähe, hommikusöök lastele.

Öö otsa vist sadas, tundus küll vähemalt nii ja hommikul oli ka ikka tugev vihmasadu, nii et selline hea võimalus vedeleda. Nüüd aga vaatasin aknast välja ja on selgeks kiskunud, isegi päike piilus korraks välja. Mõtlesin, et peaks liigutama hakkama, aga ei suuda otsustada, kust pihta hakata. Mõtteid on palju, teha ka palju. Otsustasin blogi kasuks ja lükkasin arvuti käima. Võtan päeva algust rahulikult ja tegelen nende asjadega, mis mulle kõige rohkem meeldivad. Küll päeva peale kõik paika loksub.

Meenus tänane unenägu, mis oli üsna ebatavaline. Aga eks see blogide lugemine ja teiste elud mõjuvad siis nii. Täna oli Mallukas mul külas. Mitte küll siin, kus ma praegu elan, vaid minu ühetoalises korteris, kus ma varem elasin. Ta oli nimelt mingi pisema kotikese minu juurde jätnud millegipärast ja oli sellele järgi tulnud. Selline kosmeetikakoti sarnane asi, aga mitte kosmeetikaga. No ja kui ma talle seda andma hakkasin, plahvatas mul pähe, et peaks sellest ikka pilti ka tegema. Hullumaja on mul selle pildistamisega. Kõike on ju vaja jäädvustada, et siis oma blogis selle Malluka mahajäetud kotiga eputada ja näidata kõigile, et ikkagi Malluka kott oli minu juures. Tohutu tähtsündmus ikkagi ju:D Mallukal momendil külastusteemad aktuaalsed ja ju sellepärast minu unenägudes ka aktuaalne teema:) Aga tekkis probleem pildistamisega. Ei jäänud see kott pildile. Asi oli selles, et pidin enne mingi multika Malluka blogis läbi vaatama ja alles siis oleksin saanud koti pildile. See oli kindlasti selle tohutu "reklaamiga" Malluka lehel seotud, mis mind vahepeal kohutavalt häirib. Nojah, siis pakkusin Mallukale kohvi. Enda jumbokruus oli mul kuhjaga täis, Mallukale jätkus ainult tilk. Nii see uni oma lõpu sai. Aga meeles mul see oli ja nüüd sai see kirja, tähendas see siis mis iganes.

Järgmisena plaanin midagi avokaado ja oma juustega kokku keerata. Maski taolist asja kavatsen teha. Juukseid langeb mul praegu nii meeletult välja, et midagi peaks ette võtma. Palju räägitakse, et juuksed langevad välja stressist. No aga siis peaks ju kõik juba kiilakad olema. Ma ei usu, et minul nüüd see kõige stressitikkam elu on. Stressi on igal inimesel mingil määral, see ju ongi elu.

Olen vähemalt proovinudki siis asja parandada. Nõgeseleotist tegin korra, pole aidanud. Avokaadot olen ka söönud ühe päevas neljapäevast saadik. Eks näis, kas aitab, natukenegi, enne kui päris kiilaks jään. Loomulikult pean sööma seda vilja ikka pikemat aega, et kuskile mõjuma hakkaks. Olen määrinud rukkipala peale, tükeldanud kapsasalati sisse, et kuidagigi alla läheks. Päris rsvane asi ja hakkab vastu kohati.

Loomulikult on täna jälle saunapäev, ainult selle vahega, et homme pole kuhugile minekut mitte kellegil peale Jaskari. Tuleb rahulik nädal kuni reedeni. Siis saadan Mete ja Steni Linnulaagrisse paariks päevaks ja esmaspäeval lähem külaekskursiooniga Kihnu. No ja siis kohe-kohe on Jaanipäevajooksud - simmanid. Tegevust jätkub:)




Kommentaare ei ole: