Küsimused mulle

30. juuni 2014

Läheme päikest otsima

Vereandmisega läks mul täna kehvasti. Olin küll ettevalmistatud, plaju maasikaid söönud ja hommikul korralikult söönud, aga ju see veri ikkagi nii kiiresti ei taastu. Märtsis sai viimati verd antud, siis oli kõik hemoglobiiniga korras. Täna aga oli näit 118, teisel katsel 117. Vere andmiseks peab vähemalt 125 olema. Ei tehetud seekord minu verd. Et sõit doonoripäevale tühja ei jookseks, käisin raamatukogust läbi, et plaanitavaks reisiks natukene ettevalmistusi teha. Ei tea muidugi, millal mul aega on seda kirjandust uurida, aga üritan ikka.


Neljapäeva hommikul on start. Läheme lihtsalt lõuna poole, kuhugile ei kiirusta, naudime ilma ja sõitu. Katsume ka midagi huvitavat vaadata. Niiõelda üks rahulik reis lastega, suunaks Poola. Möödaminnes siis kondame ka Lätis ja Leedus. Palangasse tahaks jõuda, Vilniusesse. Riia loomaeda. H&M-i kas siis Riias või Poolas, Ikeasse Vilniuses, Suwalki Plazasse. Teeäärest tahaks palju arbuusi osta ja isu täis süüa. Ja põhiline, et päikest ka ikka näeks ja mere äärde saaks minna. Sellised plaanid on meil...ihhiii:)

Kuulmiseni!

1 kommentaar: