Küsimused mulle

26. juuli 2014

Kiire postitus



Leidsin natuke aega ja teen murelikele lugejatele kiire postituse. Olen täitsa olemas ja hästi tegus.

Nii, nii kiire on kogu aeg olnud, et pole lihtsalt hetke blogi jaoks leidnud. Momendil olen Pärnus. Plaan oli täna Kirbuturust osa saada, aga ebaõnn...täna polegi Pärnus Kirbukat. Et sõit päris tühja ei läheks, siis käin ka ise Valgeranna Seiklusrajal ära koos vanema pojaga. Tegin talle juba nädala algul ettepaneku ja ta oli kohe nõus minu plaaniga, nii et juhust oli vaja kasutada. Sellist asja iga päev ikka ei juhtu, et tema minuga midagi ette võtta aega leiab. Teiste lastega käisin sel teisipäeval ja ise ma ronida ei saanud, sest Stigi kõrvalt on see ilmselgelt võimatu. Meenat kaasas ei olnud, tema oli vanaisa juures paar päeva:)




 




Seikluspark aga avatakse alles 10:00, nii et on vaba aega. Pool kaheksa olin juba Pärnus. Ilm on ilus ja sai Rüütli tänaval üks tiir tehtud ja vanu aegu meenutatud. Käisin ma ju kunagi igal nädalal Vana-Vigalas koolis ja Pärnus sai päris palju aega busside vahepeal veedetud. See oli aastal 1994...vist:D

Vahepeal on aeg lennanud nii, et pole arugi saanud. Nädalavahetusel sai kolm päeva Nava Laval pannkooke küpsetatud. Oi, oi kui palju. Arvatavasti 300 ringis. Siis sai ööbimisega Valgerannas käidud + seikluspargi külastus. Lapsed olid ülirahul.




Kuna ema on puhkusereisil Horvaatias, siis pean ka tema taimemajandusel silma peal hoidma ja oma majapudamine veel, nii et kiire aeg.

Kuumus tapab-mõnus:D

Nautige suve!
 

Kommentaare ei ole: