Küsimused mulle

9. september 2014

Kes ütles, et meil on tööpuudus

Ei ole. Kindlaks tehtud. Kõik kes vähegi midagi teha tahavad ja oskavad, ei saa kurta tööpuuduse üle.

Kuulutasin mina FB-s, et otsin ehitusmeest ja üks inimene tundis huvi. Kusjuures temalgi on töö ja minu pakutu võttis vastu lisatööna.

Kellel tööd ei ole, need polegi sellest tõsiselt huvitatud. Või on neil koduski tegemist, nagu minul:)

Niisiis algas meil täna vannitoa parandus. Parandus jah, mitte remont. Nimelt kunagi, kui sellest ruumist, kus minu vannituba-wc praegu on, minu isa abiga vannituba sai (küll ilma vannita, aga dušikabiiniga), siis ma ei tea miks, aga isa valas sõna otses mõttes põrandasoojenduse betooni. Soojus ei suuda betoonist läbi murda :D Panen täisvõimsusel soojenduse huugama, aga põrand on leige ja anduril tuli punane kogu aeg. Seega tuleb lasta asi ümber ehitada, et enne külmade tulekut asi korda saaks. Oleme nii juba 7-8 aastat elanud, nüüd aitab.



Käisime siis ehituse tarbeks Valmieras DEPO-s vajaminevaid asju toomas. Põrandakütte kaablit oli vaja 3 m., anduri kõri, ise laialivalguvat segu põrandale ja 4 põrandaplaati.

Nimekiri oli uhke. Jumal tänatud, et ema kaasa tuli. Ma poleks üksi seal läti keelses poes vist midagi üles leidnud. Polnud elus põrandakütte kaablitki näinud. Ühtäkki oli ema juba sealse töötajaga kaablit välja mõõtmas. Loomulikult oli see jumal teab mille soojendamiseks ja meile täitsa vale asi. Aga ära tõime, 3 meetrit, üle 20 euro, lihtsalt jupp kaablit, millega pole midagi meie vannitoas peale hakata. Homme üritan uuesti, aga siis juba Eestimaal. Loodan, et läheb paremini.

Plaadid ka ei sobinud. Oli vaja mõõtu 31,5 x 31,5 cm, mida seal poes aga üldsegi ei eksisteerinud. Võtsime 33 x 33, lootuses, et vuugivahed kaotame ära. Aga asjatu lootus. Ei sobi. Jällegi homme üritan uuesti.

Ainuke asi, mis siis kaubaks läks, oli anduri kõri ja see "isevalguv asi". Naised ehituspoes pole suurem asi kooslus:D

Mina muidugi oma haige seljaga, tablettide mõju all. Midagi tõsta ei saa, veelvähem kummardada. Uurisin eile netist oma sümptomite kohta infot ja panin omale juba diagnoosi ka ära.

Täna siis otsustasin naistearstile aja ka panna. Pakuti 29.septembriks, aga ema arvas, et nii karmi diagnoosiga oleks kiiremini abi vaja äkki. Ok, helistasin uuesti ja ühendati otse arstiga. Rääkisin siis mure ära. Arst arvas ka, et minu pandud diagnoos on natuke liiga karm, aga õnnestus aeg saada 16. septembriks. Loodan, et abi hiljaks ei jää:D

Ise loodan,et kõik ikka korras on. Naistearsti kontroll on nii või naa vajalik. Ehk on ainult radikuliit ja "see asi", mis kõhus liigutab, kaob ise ära.
 

Kommentaare ei ole: