Küsimused mulle

8. september 2014

Lõpuks ometi...

Ajasin eelmine nädal natukene neid peretoetuste asju ja helistasin otse Sotsiaalministeeriumi infotelefonile ja mind suunati pädeva välissuhete spetsialisti juurde, kellele ma siis oma mure ära kurtsin ja ta hakkas kohe tegutsema. Esiteks oli neil vale piirkonna Familienkasse aadress, kuhu nad seoses minuga olid juba kolm järelpärimist teinud ilma mingit vastust saamata. Andsin neile õige aadressi ja tänaseks on otsus peretoetuste ja VH- se väljamaksmiseks olemas. Juhuu....Üks mure jälle vähem:)

Nüüd ma olen "rikas", aga mis selle rikkusega teha, kui selg on haige. Saan ainult istuda ja pikali olla, käia ka, kui hoog sees. Kõik muu on välistatud. Jah, tapsin jälle oma tervist, aga kartul oli ju vaja üles võtta. Ma ei saa ju toas lesida, kui rahvas põllul on. Pidin teistega sammu pidama ja nüüd on tulemus käes. Eks ma määrin ennast ja võtan tablette. Ja siis elab mul mingi imelik asi veel kõhus, aga selle murega ei saa enne arstile pöörduda, kui selg enamvähem terveks saab.


Hoidke oma tervist! See on ülioluline siin maailmas ikka:D


 

Kommentaare ei ole: