Küsimused mulle

8. oktoober 2014

Lõikuspidu "Ugalas"

Piletitele!:)
Tänu FB-ile ja headele sõpradele saab meie pere ma arvan,et elus esimest korda teatrisse. Lapsed just, mina ise olen käinud. Aga millal viimati, seda küll ei mäleta enam. Ja seda soodushinnaga piletitega.

Nimelt algas Ugala teatris sügisene sooduspiletite müük, mis kestab  8.-11. oktoobrini. Mängukava leiate siit ja sooduspiletid on saaliplaanil märgitud punasega.

Mina valisin välja tüki nimega "Printsess Luluu ja härra Kere". Pidi hea tükk olema, lastele huvitav. Kuulsin seda "Vikeraadiost" etendust näinud laste endi suust ja tekitas täitsa huvi. Nüüd siis võimalus lastega teatri ühiskülastus teha ja kultuursed olla:)


Lühikokkuvõte sisust:

„Printsess Luluu ja härra Kere“ on südamlik lugu ühest ebatavalisest sõprusest, kust ei puudu rõõmud ja mured, üksindus ja teineteise leidmine, saladused ja hullumeelsed seiklused, millesse saatuse ootamatud keerdkäigud kõiki tegelasi asetavad. Kuningriigi tavapäraselt rahulikult kulgev elu pöördub peapeale. Värvikad tegelased kuningast luukereni ja printsessist koeranähvitsani pakuvad ootamatuid probleeme lahendades rõõmu kogu perele.
Lavastus põhineb Piret Raua samanimelisel lasteraamatul.


Meenale peaks see tükk küll sobiv olema, sest tema on väga kursis printsesside ja kuningriikide teemaga. Mete ja Sten saavad ka kindlasti väikese teatri elamuse, ikkagi minek ju koos emmega:D
Nelja pileti eest maksime 23.60. Loodame meeldiva elamuse saada.IATSXZKP

Kommentaare ei ole: