Küsimused mulle

1. oktoober 2014

Veel kasse


"Parim treening kassi jaoks on teine kass" - Jo ja Paul Loeb
"Üks kass viib teiseni." - Ernest Hemingway

Seega tõin veel kaks kassi lisaks eile külast. Jah, kuulsite õigesti. Tundub, et ma olen lolliks läinud või minemas. Mina, kui tuntud kassivihkaja ja vean omale kasse kokku. Aga siin nad nüüd on ja harjuvad oma uue elupaigaga. Laupäeval toodud kass tunneb ennast juba päris koduselt ja mõllab hoolega ringi ja püüab teisi ka kaasa haarata. Pisem on täitsa nõus temaga mängima, aga ta on arake alles. Kõige suurem kõuts- kollane, tema on eilsest siin ja vanuselt kõige vanem. Seega arvab ta üsna kindlalt, et tema ülesanne on pisemate üle korda hoida ja nii ta siis manitseb neid korrale oma urinaga ja on kohe platsis, kui väiksemad mõllutama hakkavad.


Mänguhoos










Ja siis on veel ühel anonüümsel ask.fm-i külastajal arvamus, et kasse ei tohiks üldsegi väljas pidada. Eriti ema juurest värskelt toodud kassipoegi. Ma pidin ikka kohe eriliselt südametu inimene olema. No küsisin siis nagu ikka selle kohta oma ema arvamust. Jah, pidin südametu küll olema :D Las jääda igale ühele oma arvamus ja võimalus ise otsustada, kas ta ikka tahab loomadega ühes elada või on ikkagi väljas loomadel kohati isegi paremad võimalused liikumiseks, ronimiseks ja küüniste teritamiseks. Eriti kui elame maal ja naabrid kaugel. Sest päris rõve on, kui küla kassid käivad sinu peenardes kaapimas ja kakamas. Omal läbi elatud selline asi Saksamaal. Sai isegi spetsiaalne spray ostetud, mis kasse oleks pidanud eemale peletama, aga ei aidanud seegi. Lõpuks panin metall võrgu peenardele, aga siis otsiti jälle uus koht. Ja muideks on mul kassikuse hais ka kogu aeg ninas, närvid vist:) Eks näis, kuidas meil see asi lahenema hakkab, kas on vaja liivakastid väljas kinni katta. Kassidele on ekstra kast liivaga lehtla alla pandud, aga mul on tunne, et nad kasutavad seda mänguks pigem.

Stigile on see kassimajandus ka juba mõju avaldanud. Nimelt kõnnib tema meil nüüd neljakäpukil söögilaua all ja muudkui njäub:) Õnneks ei aja ta karva:D

 

Kommentaare ei ole: