Küsimused mulle

7. november 2014

DIY - lõigu, kleebi, liimi

Täna taas eriline õhtu, kodus ainult Stig ja Sten. Üks neist magab - arvake kes?:D No ja on rumalus võimalust kasutamata jätta ja ka magama keerata. Ei, tegutseda on vaja! Keri natuke Facebook´i ja idee ongi olemas. Seekord selline asi...


Ma olen selline kärsitu ja püsimatu. Tegin säästu variandi, et lihtsalt millegagi tegeleda ja tehnika on selge, rohkem pole vajagi. Oleks võib- olla suuremalt ette võtnud, kui liim kodus oleks. Aga Meena läks liimiga vanaema juurde:D

Liimiga oli selline lugu, et kui me poes käisime, siis Meenal on kombeks õelda, et tema tohib ühe asja valida, mille ma talle siis ostan. Eile valis ta PVA liimi. Kui kassast läbi olime, siis ta veel usutles mind, et ega see mulle liiga kalliks maksma ei läinud. Rahadega on ju nii nagu on - Meena teab täpselt neid asju:) No liim maksis mingi 65 senti, isegi mulle polnud see mingi probleem. Nii ma ütlesingi, et liim polnud kallis ja ma ostsin selle heameelega talle. Siis ma jätkasin...aga see võib mulle VEEL kalliks maksma minna, mis sa sellega kõik korda saata võid. No mäkerdamised ja muud kahjud. Sellepärast ta oma liimiga vanaema juures ongi:D

Mis siis vaja on, et üks roos valmis saada:

Punast paberit, rohelist paberit, liimi, ümmargust vormi, südamekujulist vormi ja kääre.






Arenguruumi veel, ma tean, aga töövahendid peaksid paremad ja stabiilsemad olema.

Sten nakatus ka meisterdamisest ja tegi märkmepaberitest midagi...


Hulgim ideid, kuidas märkmepaberit kasutada, leiad siit.

Kommentaare ei ole: