Küsimused mulle

4. november 2014

Facebook ei ole elu - või siiski?

Väike emotsiooni postitus.

Avastasin just, et järjekordne FB- i sõbralistis olev inimene on mind blokeerinud. See pole esimene juhus. Neid on juba hulgim kogunenud. Varsti polegi enam sõpru :D Jäänud on ainult sutsu üle 300. Natukene kurb, et nii tehakse, hoiataks siis keegi ettegi, et oleks kergem hoop ja teaks põhjust, millega selle ära teeninud olen.

Minu jaoks on Facebook ikkagi elu ja saan kursis olla teiste tegemistega. Pole iial kellegi peale pahane olnud, et liiga palju titepilte, söögipilte, reisipilte jne. Vaatan kõike huviga ja elan kaasa.

See konkreetne FB- i sõber, kes otsustas mind seekord blokkida, on seesama noor inimene, keda suvel oma aiasaadustega kostitasin. Iga heategu saab kord karistatud, on täitsa asjakohane ütlus sel korral. Ja täitsa huvitaks, MIKS?

Loomulikult ei jää elu sellest veel seisma, aga vaesemaks jääb küll. Panin just oma mõtetes kokku väikest pakki tema lastele (üks neist veel sündimata), mis tooks nende ellu natukene rõõmu ja oleks suureks abiks. Nüüd on nagu imelik minna oma abi pakkuma või mida arvate Teie?

Teeks vaatamata sellisele ootamatule käigule siiski pisikese üllatuse ja paneks paki teele. Iseeasi, kui pakk teed prügimäele ei leia. Sellest oleks ütlemata kahju.

Arvamusi, soovitusi?

8 kommentaari:

Liis ütles ...

Mul on samuti just viimasel ajal tulnud paar üllatust. Just eelmisel nädalal oli juhtus, kui üks tuttav tuli tänaval vastu, kukkus lobisema ja kallistama ja et peaks ikka kokku saama jne. Minu meelest veidi veider oli, aga noh... Otseselt õnneks ei lubanud mingit kokkusaamist ja jäi "eks vaatame seda asja kunagi" staadiumisse. Minut pärast seda kui olime igaüks oma teed läinud, hakkasin mõtlema, et pole temast Facebookis ammu midagi näinud/lugenud. Tegin siis FB lahti ja näen, et teda minu sõprade seas enam ei ole :D No otseloomulikult ma ei hakanud enam temaga suhtlema, kui ta paar päeva hiljem kirjutas ja sõbrakutse saatis. Pole mul aega neid liivakastimänge mängida. Elan oma elu edasi ja valin kindlasti nüüdsest väga hoolikalt, keda üldse lisada oma sõbralisti. Muidu äkki veel tekib juurde neid pool-võõraid tänaval kallistajaid :D
Sinu asemel ma saadaks selle pakikese kellelegi, kes ka sind millekski/kellekski peab.

Katre ütles ...

Kas saab kusagilt FB ise vaadata, kes on sind blokeerinud?

ShoppingQ ütles ...

Ei saa! Ise peab aimama, kui enam mingit harjumuspärast voogu ei tule sellelt inimeselt.

ShoppingQ ütles ...

Pakikesega tahtsin just tollele konkreetsele inimesele rõõmu teha, sest ta on natukene sarnase saatusega, kui mina. Ka mind on aidatud, kui olin veel korteriinimene ja pidin üksikemana konteiner elamus konutama. Aga las jääda tõesti, mina pole küll milleski süüdi, et mind blokeerida. Loodan, et terve mõistus siiski võidab!

Anonüümne ütles ...

Kui oled lausa ära blokeeritud, siis sa lihtsalt ei näe seda inimest enam FB-s.

ShoppingQ ütles ...

Täpselt, aga teadet selle kohta ei tule. Tuleb ise vaadata, kui kahtlus tekib.

Anonüümne ütles ...

Aga võib-olla kustutas inimene üldse oma Facebooki konto?

ShoppingQ ütles ...

Konto on alles, kindlaks tehtud!