Küsimused mulle

6. november 2014

New in: Tupperware vol.2

Neljapäev hakkab olema see päev, kui Tupperwarest paki saan. Loomulikult ainult siis, kui midagi tellinud olen. Sel korral olen jälle paari asja võrra rikkam (või mõnekümne euro võrra vaesem). Võtan asja nii, et tütred kasvavad ja kuna need on ikka kauakestvad asjad, siis rõõmustavad nemad kunagi nende üle ja tunnevad rõõmu kasutamisest. Mina küll tunneks ja tunnen ka.

Mis siis täna pakis oli mulle...

Esiteks vispel. Mu enda oma on selline pehme ja vetruv (plastmassist), üks odav alternatiiv. Teeb küll oma töö ära, aga mitte nii hästi kui loodan seda Tupperware visplilt (metall otsaga).

Lauapärli sarjast suur kauss (3,5 l). See on selline viisakas kauss, mida kõlbab ka lauale panna. Lisaboonus - on tihedalt sulguva kaanega, ei lase külmikus teiste toiduainete maitset külge võtta. Madala lauapärli kauss on mul juba nädala aega olnud ja olen seda juba kahel korral kasutanud. Lemmik! Loodan, et see suurem saab ka lemmikuks.

Mikrokiust nõudekuivatusrätik. Ikka vaja vahest mõni nõu kiirelt kuivatada. See ei pidavat ära vettima ja imavus on ka hea.

Mikrokiust köögirätik. Vahveltrükis, väga nägus, lausa köögi ehe.

Lisaks soodsa hinnaga salatilusikad, mida saab ka eraldi kasutada.



Vasakpoolne käte jaoks, parempoolne nõude kuivatamaiseks


 

Kommentaare ei ole: