Küsimused mulle

11. november 2014

Päev kirjas

Tänane päev on kenasti kirja saanud. Tehtud sai palju, just selliseid asjaajmise värke.

Väike arusaamatus oli Eesti Energiaga, nimelt näitude teatamisega. Peale üüriliste väljakolimist on näitude võtmine minu rida ja kuna seal sees ei elata, siis tundus kummaline, et arve küündib 300 lähedale. Vahepeal oli täitsa tunne, et arvesti on nässus. Käisid asjamehed kontrollimas, kõik oli korras. Täna siis käisin oma silmaga veel kord näite üle vaatamas ja avastasime, et näidikule jookseb kolm näitu teatud intervalliga. Mina sain seega kirja öise ja kokkuvõtliku näidu, mis ajas päevase tarbimise lakke. Õpetuseks mulle. Aga kõhedaks võttis küll. Nüüd annulleeriti vana arve ja tehti uus, mis on ikka poole normaalsem:D Sellega on nüüd korras.

Vallast sain projekteerimistingimused pööningu väljaehitamiseks, mille saatsin otsejoones ehitajale, kes siis uurib, kuidas ja mida teha edasi projektiga. Järgmine etapp ongi projekt. Jällegi samm edasi.

Viljandis sai käidud ja autojupp ära toodud. See hõõtshoova puks. Vat sellise hinnaga võikski autojupid olla, ca. 6 eurot. Tellisin ära ka õlifiltri. Hinnaks pidi olema 7-8 eurot. No ja kui juba kohapeal olin, uurisin ka hammasrihma hinda. See võttis küll sõnatuks, üle 200 euro. Sellele minu rahakott küll peale ei hakka. Jutt on küll kogu komplektist, aga see kõik on ju vaja vahetada ka, mis ei tundu küll eriti lihtsa töö killast. Seega lükkan edasi.

Loomulikult ei käinud ma linnas üksinda. Eksabikaasaga käisin. Ta on Soomest kodus käimas ja nii me siis oma käike ühendame. Tal ka autoga jamad ja juppe vaja ja tundub, et teda on vaja veel lähipäevil nööriotsas linna vedada.

Aga koos on meil vahva käia. Saab nalja, lööpida ja lihtsalt olla kes ma olen. Aitab mul Stigiga sehkendada, on autojuhiks. Käime söömas. No lihtsal fun.

Stig sai oma esimese isikliku mänguauto, mida ta kiivalt endale hoiab. Sten võib ainult kaugelt seda vaadata. Kui talle läheneda, jookseb ta kõige kaugemasse nurka ja surub autot kõvasti vastu ennast ja hakkab vingu välja ajama. Täitsa huvitav on jälgida. Tal pole ju oma "asjaga" enne mingisugust kogemust olnud.


Reisist väsinuna tulime kodu, tegime tule pliidi alla, jõin ühe hea kohvi ja keerasime
Stigiga magama. Mõnus on vahest lõunauinakut teha. Minust jäi Stig veel magama, kui mina hakkasin lasteaeda Meenale järele ennast sättima. Täna oli ju järjekordne tantsuproov. No seda ei saa küll enam tantsuprooviks nimetada, sest tantsust on asi kaugel. Tehakse tireleid, silda, joostakse, roomatakse - ühesõnaga kõike, mis sellises vanuses lastele lõbu teeb. No ja las nad siis elavad ennast nii välja, peaasi, et rõõmus liikumine käib. Lapsi on küll poole vähemaks jäänud, kui alguses, aga ongi ruumi rohkem. Ja äkki on ka haigusteperiood põhjuseks.

Ja tagasitulles, meie külast läbi sõites jäi silma kahtlane tegevus Külamaja juures. Jällegi oldi tuldud ööpimeduses asju kokku kohmima ja käis usin kompsude vedamine. Uskumatud inimesed, päevavalges ka enam ei julgeta ennast enam näole anda. Nagu "vargad", luusivad pimeduses:D

Ja nüüd see päeva kõige hullem osa. See on õppimise aeg. Kergemad tööd on lastel küll kohe peale kooli tehtud, aga millest nad aru ei saa, need käivad siis järgemööda minu juurest läbi. Vahest on lausa järjekord. Ja muidugi on Meenal ka siis alati palju "õppida" ja pean ka teda õpetama. Siis on muidugi Stig ka valvel. Nii kui keegi oma laua tagant korraks lahkub, on tema kohe platsis N Svõidurõõmsalt. Muudkui ründab igal võimalusel. See kõik on nii närvesööv, ma täitsa kardan juba õhtuid. Telekas meil seisab kogu õhtu ja kõik elu keerleb laste ümber.

Eile õhtul pidin nii ekspromt ühe raamatu läbi lugema, sest muidu ei saanud ma Steni koolitöös lihtsalt aidata. Kuidas ma aitan, kui ma töö sisut aimu ei oma. Nii me siis lõik lõigu haaval lugesime ja siis arutasime jälle tegevuse läbi ja nii poole ööni. Lõpuks lasin ta magama  ja lugesin ise lõpuni, et hommikul talle täielik ülevaade sündmustest anda. Raamat oli "Veel üks Lotte" ja päris loetav raamat. Stenile loomulikult natuke raske lugemine. Ta luges raamatu küll ise juba varem läbi, aga lugemiskontrolli sai kahe. Loeb, aga aru ei saa, millest jutt käib. No aga tänu suurele tööle sai kahest neli:)

Mina olen üsna rahul, polnudki pikka aega juba ühtki raamatut kätte võtnud ja lugenud. Ja täitsa eakohane oli mulle see raamat:D

Nüüd kutsutakse mind logopeedi juurde. Vaja "S" ja "R" selgeks saada. Meena mängib oma lasteaia sündmusi kodus läbi. Kõik tuleb üle elada. Lastega on see elu juba kord nii :)


 

Kommentaare ei ole: