Küsimused mulle

14. november 2014

Vaikus

Kuidas ma küll armastan vaikust. Hetk tagasi olin ma kindel, et täna postitust teha ei jõua, sest see tundus ilmvõimatu siin triangli keskel.

Nüüd aga, kui kõik on voodites, unejutud loetud ja vaikus majas, tundub asi hoopis roosilisem. Meena veel küsib keset vaikust, kas ma olen kurb. Ei tea, miks ta seda arvab? Loomulikult ei ole, pole põhjust. Kui, siis olen Mete pärast natukene mures. Palavikku tal küll ei ole, aga kurtis valu küljes või siis õigemini nabast vasakul. Kuidagi piimesoole moodi. Eks ta annab märku, kui ikka väga hulluks läheb.

Muidu oli meil täna vahva päev - korstnapühkija käis. Üsna selline komplekside vaba oli teine. Tööd tegi võimalikult puhtalt ja kõik sita koristas enda järelt ära. Mina tõmbasin ainult kergelt märja lapiga strateegilisemad kohad üle. Tuhaimur oli tal kaasas, selle mürinaga ta häiris natukene Mete "Kättemaksu kontori" vaatamist ja kui imur parasjagu seisis, siis päästis ta oma häälepaelad valla ja laulis üle maja vanu häid eesti meloodiaid. On ju kompleksivaba olemisega korstnapühkija? :D Aga kannatasime ära, peaasi, et lõõrid puhtaks said.


"Lõppenud on päevad, mil nii tihti käisid siin...:D"
Ja mina oma elava kujutlusvõimega kujutasin kohe ette, kuudas ta eelmises talus sama kava esitas. Ise ta ütles, et "pulli peab ju saama!" Nõus, miks mitte!

Kui juba päev hämaraks kiskus, otsustasime "eksiga" ühe väljasõidu teha. Lapsed loomulikult ka kaasa, niipalju kui neid parasjagu oli. Mete jäi kodu kaunistama, Meena oli "aias", Stig ja Sten said kaasa. Läksime talveks kasetohtu varuma. Hea leiukoha vihje olin saanud emalt. Tema on staažikas koguja. Kõik varasemad aastad on tema meid varustanud selle väärt tulehakatusega, nüüd on aeg meil ka ennast liigutama hakata. Puhas nauding on värskes õhus midagi nii praktilist teha ja seda koos perega. Kõik olid rahul ja kordame seda kindlasti, sest kasetohtu on puuküttega majapidamises hädasti vaja ja miks mitte üks kotitäis ka jõulukingiks kellegile viia.



Vaalud lausa maas, mine või pressiga pressima

Puhas kuld


Stig kuulatab eemalt kostuvat traktori müra ja pullide muugimist
Herefordid tulid uudistama

Kõigil oma panus


Kogu selle tiheda päevakava juures olen suutnud Stigi ka kuivana hoida kogu päeva. Enne magaminekut käis veel potil ja loodan ta hommikul kuiva mähkmega tabada.

Homne hommik on mõnus, saab ilma äratuseta hakkama ja loodetavasti natukenegi kauem voodis vedeleda. Ja siis on jälle ees tihe kava. Jaskar soovib Valmierasse Deposse minna, et ehitusmaterjali oma "uude kodu" muretseda ja eks mina pean sohver olema. Ega mul aega ei oleks küll, vaja hakata Mete sünnipäevaks ettevalmistusi tegema. Kavatsen ühe "arvestatava" tordi ise valmis teha. Korralikest maamunadest ja mõnusa kreemiga. Neelud käivad juba :) Tordiprits on ainuke asi, mis mulle hirmu valmistab, sest niipalju kui mina seda kasutanud olen, on asi alati nässu keeranud ja olen kreemi tordile lihtsalt "pahteldanud".

Ajan ennast nüüd voodist välja, et paar pilti ka postitusele lisada. Panen arvuti ekstra käima, sest laulvat korstnapühkijat tahaksite ikka näha ju :D

 

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Pimesool peaks ikka parema külje pool olema.