Küsimused mulle

19. detsember 2014

Mida räägib kingitus?

Tulin just kohvitamast ja jutuks tuli üks kingitus. Nagu te juba teate, siis saime Saksamaalt minu kahe viimase lapse isalt paki, mis oli täis jõulukinke ja maiustusi. Minu imestuseks oli seal ka kink minule ja Stigile, mis pole tavaline. Praegune põhirõhk läheks minule adresseeritud kingile. Minu onunaine oli imestunud, et ma pole uudishimust pakki veel lahti teinud. Pakk seisab kapis puutumatult juba 10. detsembrist saadik. Täna, kui ma laste kinke võtsin, siis huvi pärast uurisin, et mis seal sees küll olla võiks. Saamispäeval arvasin nii suht suvalt, et kommikarp kindlasti. Täna loksutades tekkisid muud mõtted.

Mida siis kink räägib kinkijast? Siin on üks link, kus on sellest pikemalt juttu. Et äkki ma nüüd võtan kätte ja teen selle paki lahti. Või ootan korralikult jõuludeni? Mis teie arvate? Või vaatame kohe uudishimust, mida kink räägib kinkijast:D Äkki pakute, mis seal see olla võib:)



 

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ava ikka

ShoppingQ ütles ...

Aga jõulud? Neid ei ootagi:D