Küsimused mulle

22. detsember 2014

Uhkes üksinduses

Uskumatu küll, aga ma olen "peaagu" üksinda kodus. Kassid ja Stig ei lähe arvesse, neid pole silmapiiril. Stig juba magab.

Ma sain ka täna päevaune teha. "Eks" oli siin ja tegeles majapidamise ja lastega. Nii et sain ikka päris korralikult sügavasse unne jääda. Oli lastele mingit tähesuppi (pakisupp) teinud. Sügavkülmast veel porgandeid juurde lisanud ja lastel kõhud täis söötnud. Kui ma ärkasin, oli ta juba läinud ja lapse hoidmise oli Jaskar üle võtnud. Köök kõik läikis, kraanikauss oli mustadest nõudest tühi, küünlad põlesid, tuba oli soe. Mõnus "kodutunne" tekkis. Ja siis mõtlesin sooja pliidi juures omakeskis, äkki  peaksin oma "eksi" endale majakaaslaseks võtma. Talle täitsa meeldib siin. Ja ega ta palju ei segaks mu elu. Ta ju käib suurema osa Soomes, tuleks ainul nädalalõppudeks ja vahest pikemale puhkusele. No nagu mitte üürnik ja mitte ka nagu mees, vaid lihtsalt...ma ei oskagi seda sõna välja õelda. No et tal oleks kuhu tulla, saab vahest süüa, teeks talle ühe nurga kuhugile, kus ta ennast sirgu saaks visata. Ega meil ruumi pole, aga selline mõte tekkis. Oleks ju vahelduseks hea, kui keegi teine ka teeb midagi, mitte et kui mina olen rivist väljas, siis kukub majapidamine kokku. Ta saaks ideaalselt hakkama, isegi paemini kui mina. Käis lapsega isegi õues täna, kui mina magama keerasin. No nii, sellised mõtted tekkisid. Kas see ka hea mõte on, seda ma ei tea:D Äkki ei saa pärast lahti enam:D

Nagu te Shoppingq FB-i lehelt juba lugeda saite, saime me täna (eile, üleeile) paki. Kunas, seda ei teagi, sest post oli pikemat aega toomata. See oli minu eBay 73. ost. Tellimuse tegin 14. novembril käesoleval aastal:D Sattusin sellisele lahedale lehele, kus on palju käsitööd koos põhjalike eesti keelsete juhenditega ja mul tuli tohutu isu ka midagi sealt tegeme hakata. Veel parem, kui saaks seda teha mingis ringis koos teistega. Valisin välja sipsiku ja otsisn eBayst välja vajalikud lõngad. Vaatasin tiiru ka meie kohalikku kaubamajja, aga seal polnud seda, mida mina tahtsin. Lõng peab nimelt olema puuvilla ja bambusviskoosi segu, et tulemus ilus jääks. Otsisn ka Pärnust sarnast asja, aga tulemusteta. Ebay on jällegi koht, kust alati abi saab. Seal müüdakse vist kõike ja hinnad ON soodsamad. Pidin küll akau oma lõngasid ootama, aga aega mul oli sel korral. Nüüd on vaja asjale pihta saada. Äkki saame külamajja mingi ringi käima, et üheskoos midagi nokitsema hakata. Seltsis ikka segasem ja saaks oma oskusi jagada. Keegi oskab ikka midagi, mida teine ei oska või kambapeale saab midagi välja mõelda. Noh naised, mis te arvate? Mina hakkaks sipsikut heegeldama:D Aga seal lehel on palju vahvaid tegelasi, mida teha.

Eesootav "projekt"

Sinise lõnga tellisin sellepärast, et ta nii ilus oli:)
Kui ma lõgapaki lahti tegin, vaatas mulle vastu kohe patsikumm. Ei tea, milleks see hea on. Või on mõni hiina neiu oma kummi kogemata kaasa pakkinud:) Paistis uus ja kasutamata. Ja väga lahedad margid olid pakil. Midagi minu margikogujast vennale ka ikka.



Täna saigi vennal üle pika aja külas käidud. Kiirvisiit küll aga siiki. Oli täitsa kaine poiss, ilus vaadata kohe. Näitas, millega ta tegeleb. Lubas pilti teha ja puha. Normaalne. T aehitab nimelt kõrvalhoonesse sauna, kus vanasti, kui ema veel lehmi pidas, oli piimajahutusruum. Nüüd, kui loomapidamine enam popp ei ole, seisavad hooned kõik kasutuseta. Ja nii minu vend teebki siis sellist mõnusat, suure eesruumiga sauna. Saun on juba töökorras. Puudub küll kraanivesi ja eesruumis on nokitsemist, aga see ei sega juba saunamõnusid nautimast. Vaadake ise...




 

Tegin ka emale head meelt ja viisin Meena tema juurde. Meena nii väga soovis. Vanaema oli ka kindlasti "vaimustuses" sellest plaanist. Nüüd on kõik kolm laste seal. Vanaemal on igavene uhke kuusk toas, kenasti tulede ja kuulidega, kingipakid kuuse all. Eks see lastele igati meelt mööda ja tekitab korraliku, eheda jõulutunde. kui ma seda kuuske vaatasin, siis tuli omal ka tahtmine üks PÄRIS kuusk tuppa tuua ja kasvõi kohe kottpimedas järgi minna. Aga ma ootan homseni. Äkki on siis tuhin üle läinud. Ega meil kuusele kohe tõsiselt enam ruumi pole. Aga äkki kasutaks seda "mõttelist" nurka, mida ma kavatsen oma "eksil" välja pakkuda:D

Vanaema jõulupuu
 Vabandan piltide kvaliteedi pärast. Osad neist jällegi telefoniga tehtud ja siseruumides - no ei ole kvaliteeti!

Ilusat jõuluootust kõigile!



6 kommentaari:

Aedkutsub ütles ...

No kõike küll ebay'st ei saa odavamalt, näiteks küünlaliiva / dekoratiivliiva. :)

ShoppingQ ütles ...

Ma arvan, et postikulu Eestisse on üks hinnakergitaja.

Merje ütles ...

Mul oleks põlviku kudumisega vaja joonele saada, käsitööklubi oleks hea mõte :) Eriti ilma lasteta :D

ShoppingQ ütles ...

Ma arvan, et teeme ära:) Kaks huvilist on juba koos:D

Anonüümne ütles ...

Ma vabandan oma küsimusega, kuid kuna Sa kirjutasid eksist, siis kas Sul on mõni laps ka temaga ja kas oled temaga abielus olnud. Kui jah, siis võiks kooselamine täitsa hea mõte olla, sest tundub et ta väga hoolib Sinust.

ShoppingQ ütles ...

Olime abielus, lapsi ei ole. Aga kooselul ei ole küll mõtet paljalt sellepärast, et ta hoolib ja muidu lahe on. See võib hoopis meie sõpruse maksta:D Las jääda nii nagu on:)