Küsimused mulle

14. jaanuar 2015

Sten fännab

Stenile on tekkinud iidol, kelle moodi tema olla tahab. Juba ta räägib, millist soengut tema juuksuris soovib. Kunagi pole tal mingeid kindlaid eelistusi olnud, lihtsalt poisipea ja kogu ooper. Nüüd on vast juba kergem, kui tal omal kindel nägemus on ja juuksur tema soovi ka täita suudab.

Jutt on Eesti Tippmodell 2014 saates osalejast Kevinist. Stenile ta väga meeldib-nii soeng kui riietumisstiil. Mulle näitas ta kohe konkreetselt ära, milliseid pükse ta järgmiseks soovib. Viimases saates olid Kevinil need jalas, kui ta zhürii ette läks. Värvus "kanapasa" värvi:D

Hea teada, et Sten tahab olla moeteadlik. Eks ta on seda alati olnud, iseasi, kuidas talle need viimase moe järgi riided selga istuvad, kui üldse istuvad. Sten on ju selline tüsedamat sorti ja päris raske on talle sobivaid pükse leida. Ülemise osaga on vähe lihtsam. Need leiab talle juba meesteosakonnast M suuruses. Ta armastab natukene lohvakamaid t-särke. Püksid on tal praegu välja kujunenud ühed lemmikud ja neid ta kannab päevast päeva. Kui need rebenema peaks hakkama suurest kulumisest, siis on SOS olukord. Ja kui lähebki pükste ostuks, on vaja kindlapeale ka talle neid poes jalga proovida. Pelgalt numbri järgi osta mina ei riskiks.

Siis on üks kindlat tüüpi pullover, mida ta soovib ja on nõus selga panema. Eks ma hoian silmad lahti

Kevin-Steni praegune iidol

Kevin soeng on väga "pro" Steni arvates ja need püksid...:D

Selline pullover jäi Stenile silma FB-s ja ta otsis selle mulle ekstra välja, et ma saaks aru, mida ta soovib:)

Sellist tüüpi kiirmoodi leiab kindlasti H&M-st. Üks hea pood on meil veel, kust saab hea hinnaga riideid poistele-Jaskarile ja Stenile siis. Cropp, ilusad värvikirevad riided, hea kvaliteediga ja tihti ka heade soodukatega pood. Täpselt meie poiste maitsele:D

Jääb üle loota, et Kevin niipea saatest välja ei "lenda" ja Sten saaks edaspidigi kasulikku inspiratsiooni.

Põidlad pihku nii Aulele kui Kevinile!




2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma küll ei tea, mis värvi kanapask on, aga kui see peaks olema selline ebamäärane kollakaspruun, siis taolist tooni pükse natuke väiksematele müüdi hiljuti Terranova poes 10 euroga, aga Sulle kõige lähem Terranova asubki vist Tartus ... Ma Steni suuruse kohta ei tea, aga usun, et suuremate poiste ja meesteosa on sama kirev kui väikeste poiste asjad.
Kampsun on ilus, sarnaseid olen näinud Maxximas ja Prismas - aga muidugi mitte päris sellist. Stenil on hea maitse.

ShoppingQ ütles ...

Eks "kanapask" on täpselt sellist värvi, mida kana parasjagu söönud on. Aga sa panid üsna pselt pihta, midagi sellist värvi jah. Moodsalt õeldes kahki, aga kollakam.
Stenile sobib lasteosakonna 170/176 (odavam, kui meesteosakonna riided).
Aga aitäh vihje eest, nii pükste kui pulloveri osas.