Küsimused mulle

8. jaanuar 2015

Tatrapannkoogid

 


Ma ei luba midagi erilist uueks aastaks, aga püüan natukenegi oma toidulauda tervislikumaks muuta ja uusi asju proovida. Üheks selliseks asjaks on tatrajahu, mida võis minu ostukorvis küll näha esimest korda minu pika elu jooksul. Ja et see ost ka kasutust leiaks ja niisama kappi kopitama ei jääks, olin täna nii tubli juba hommikul vara, et tegin meile Stigiga tatrapannkooke. Retsepti otsisin netist ja mugavdasin natukene enda järgi ja selle järgi, mida mul omal kodust võtta oli.

Kõigepalt lõin kaks muna kaussi ja valasin peale 2 dl piima. Segasin. Lisasin näpuotsatäis soola ja 1 tl pruuni suhkrut, 1spl oliivõli, 1 dl tatrajahu, 1 dl grahamjahu (täistera nisujahu). Segasin. Kuna tatrajahul on kombeks paisuda, siis lisasin veel enne praadimist natukene vett taignale.


Vasakpoolne grahamjahu, parempoolne tatrajahu
 
Lõhe peenestasin ja segasin toorjuustuga


Mõnus tevislik hommikusöök nii mulle kui Stigile. Joon ikka ka ingverivett ja homme tahaks kaalul juba näha kuue kõrval kolme. Vaatame, kas õnnestub:D

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Äge :)

Mulle endale meeldib tatrapannkooke teha röstimata tatardest jahvatatud jahust ehk nö valgest tatrajahust, siis ei jää maitse nii "tatrane"

ShoppingQ ütles ...

Ja kus sellist jahu müüakse, vihjeid äkki? Eks ma vaatan poes teise pilguga nüüd ringi, aga millises?

Anonüümne ütles ...

Mina olen Selveritest ostnud, aga ma ei tea, kas Viljandi omades leidub. Sellised
1kg-sed jõupaberist plastikust aknakestega kotid on. Hind on päris krõbe, kilone pakk maksab umbes 4 eurot.