Küsimused mulle

25. veebruar 2015

Tõotab suurpuhastuseks minna...

Eile õhtul, kui ma ka sain maha istuda ja natukene presidendi vastuvõttu vaadata, helises telefon. Halvad uudised Kodutundelt. Sellest siis edaspidi parooliga postituses, kui siin valmis saan.

Sten muideks istus diivanil mu kõrval ja ei suutnud ära imestada, mida seal kätlemise tseremoonial nii väga küll vaadata on. Oi ta oli hädas ja vaevas, et ta teist kanalit vaadata ei saanud. Nii ta siis väänles ja piinles mu kõrval. Aga mul peab ka ju mingi aeg olema, kui mina saan vaadata mida mina tahan. Ma ei tee seda üldsegi tihti. Kolmapäeviti tavaliselt olen "broneerinud" omale aja teleka ette, et rahus "Pealtnägijat" vaadata. Aga ega see ka päris 100%-liselt minu aeg ei ole. Ikka on segamist. Aga mis teha. Nagu mulle tihti õeldakse, kui ma hädaldama kipun, ise olen omale valinud sellise elu.

Vaatasin mõned esimesed kleidid, inimesed ja paarid ära. Kuidagi "kuiv" oli see õhustik sel aastal. Jõhvi kontserdimaja iseenesest oli väga kaasaegne ja moodne, aga need lastepärased dekoratsioonid nagu ei sobinud kogu selle glamuuriga kokku. Seega enne üheksat olin teki all, miski mind teleka ees kinni ei hoidnud. Kuulan edaspidi ühe kõrvaga ja suure huviga järelkajasi, mida peaks piisama nädalaks kindlasti.

Et " Kodutundega" asjad selleks korraks nii olid, siis lohutasin ennast täna pisikese väljasõiduga. Sedapuhku siis minu kaua igatsetud Valmierasse. Olen ammu juba sinna sõitu edasi lükanud. Nüüd sain seda teha täitsa üksi, ilma igasuguste "sabadeta". Tavaliselt on ikka nii, et kui keegi kaasas on, siis on kogu aeg kellapeale minek. Aga noh, ega mulle tänasest päevast ka eriti ei piisanud. Kella neljast hakkas juba kiire ja oli vaja hakata kodu poole liikuma. Polnud saanud Ruhjas veel korralikult ringigi vaatama hakata:D Stig ja Meena olid ju vaja lasteaiast ära tuua ja mina olin sel ajal alles Ruhja vahel. Kui teadvustasin omale, mis kell on, hakkas mul kohe kiire. Ajataju oli täiesti kadunud, niivõrd "vabalt" olin oma päeva võtnud ja nautinud. Valmieras olin juba aegsasti enne kümmet, 6 tundi oli ümber nagu niuhti.

Tegin ühe heateo ka. Võtsin Ruhja külje all hääletajad peale. Eks mul käis peast ikka sada korda enne läbi ka, kas nüüd peatuda või mitte. Lõpuks siiski sai otsustavaks, et hääletajateks olid ema ja laps. Laps nii umbes Meena vanune. Eks see sai ka otsustavaks. Tavaliselt ma nii inimesi peale ei korja. Miks ma ei korja? Sest mul on auto kuhjas oma lapsi alati täis. Harva, kui ma üksi välja kodust saan:D Seega said kaks inimest lihtsal ja kiirelt Valmierasse, sinna kuhu isegi teel olin.

Ma olin natukene pettunud Valmiera kaubamajas. Kui ikka soodukaid ei ole, siis ei kannata sealt midagi osta. Kuradi kallis on kõik. Lindex ilma soodukateta on üsna mõttetu pood. Ei hakka ju pikavarrukaga särgikest Stigile 8 €-ga ostma. Ja muus osas on minu lapsed kõiks sellises suuruses, et armsad tüdrukute riided lõpevad suurusega 122, Meena aga on juba 134/140. Sellele suurusele aga on mood niivõrd imelik, et ei ole midagi ostagi. Nabapluusid ja litritega püksid:D

Stigiga sama lugu. Ostaks mõne riide, aga kõik ostetavad (nunnud) asjad lõpevad suurusega 92. Stig aga juba seal 98/104 suuruse kandis, aga need on liiga mehelikud jälle ja rombakad. Aga ega meil riiete puudust ei ole, paljad me pole. Aga ikka vaatad, äkki on midagi ilusat, soodsat ja VAJALIKKU:D

Meenale sain kaks paari odavaid sukkpükse. Kevad tulemas ja siis on rohkem seelikuga käimist. Kõik olemasolevad sukkpüksid on kas Mete vanad või siis minu ostetud ja liiga napid. Tagumik on kogu aeg paljas. Nüüd sai varuga ostetud ja peaksid kaelaauguni ulatuma:)

3.77€...Depost
Nõusid ma seekord koju ei ostnud. Ei hakanud midagi põrutavat silma lihtsalt. Vaatasin küll pingsalt. Valletta kaubamajja on üks uus pood tekkinud. Sisustusaksessuaaride pood. Seal paistis ka Ikea kaupa olema. Üldiselt aga selline pildiraamid, küünlajalad, hoiukastid ja väike valik igasugust ulmekallist köögikraami. Pipraveski näiteks maksis 45€. Oli vägev küll, aga no hind oli vägevam. Ma ennustan, et järgmine kord, kui ma Vallettasse satun, siis on see pood juba hingusel. Olin ainuke uudistaja seal poes.

Põhilised ostud tegin seega hoopis Drogases. Šampooni nii endale kui Metele ostsin lõpuks ära. Mete peseb nüüd juba mõnda aega oma pikki juukseid iseseisvalt ja et tal kuluba päris ohtrasti nii šampooni kui palsamit, siis sai talle päris isiklik šampoon ostetud. Noor tütarlaps siiski ja vajab ka juba oma isiklikke asju.

Vasakpoolne neutraalne Metele, parempoolne mulle


Ja et kevad on tulemas, siis ostsin suuremas koguses igasuguseid lappe. Niivõrd ilusates värvides olid ja kutsusid kohe ostma. Olen juba ammu omale tahtnud mikrofiibrist paljukiidetud lappe. Nüüd on mul neid igaks tarbeks ja homme hakkan katsetama. Tahvelarvuti oma testisin juba ära ja tegi suurepäraselt oma tööd.


Emale tõin peotäie erinevaid - huvitavaid seemneid. Ehk ta annab mulle ka jälle mõne taime. Ise ma toas mullaga ja ettekasvatamisega mässama ei haka, sel aastal küll mitte. Niigi elame kohvrite otsas ja lükkame külge ees. Tahtsin  niiväga mõne hüatsindi või nartsissi sibula ka osta, et kevadetunnet tuppa tuua, aga kui ma mõtlema hakkasin, milline seapesa meil siin praegu on, siis matsin selle mõtte kohe maha.


Et natukene oma niiõelda "buduaaris" korda luua, siis ostsin sellise asja...




Vähemalt on mingigi motivatsioon ehted korda saada, et patsimummud ja igasugune muu peenike staff omale koha saaks. Tuleb suurem inventuur ja kõik vana ja aegunud leiab tee prügikasti.


Millel ma veel kogu oma päeva jooksul silma peal hoidsin, olid kummikud. Otsin Metele kummikuid. Kohe kui meie kodu tee peaks olema jääst ja lumest sulanud, ei saa siit enam ilma kummikuta välja. Ja siis on Mete ainuvõimalikud koolis käimise jalanõud vanad head kummarid. Tal küll on ühed head, aga need pigistavad ja lähevad edasi Meenale. Aga kuna Mete maitse on üsna kummaline ja roosat mina talle osta ei julge, musta ka ei julge...(no on ju kummaline), siis tegin seekord ainult luuret. Ühed pildistasin üles ka, mis mulle meeldisid ja näitasin talle. Pidid täitsa okeid olema. Eks me peame ühe korra siiski koos minema, jalga proovima, et ikka kindlapeale minek on. Seisma ma küll 20€-seid kummikuid osta ei kavatse.


Hästi lõõgastav päev oli. Sai rahus kõik olemasolevad poed läbi käia, mõelda, kaaluda, paljudele ahvatlustele "ei" õelda ja ühtteist ka jälle koju tassida. Nii ta on paraku.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Hei, kuidas võimalik parooli on saada? :) Olen vist midagi maha maganud.

ShoppingQ ütles ...

Kirjuta mulle: isny@hot.ee