Küsimused mulle

21. veebruar 2015

Uut minu köögis





Aitäh "eksile" pipraveskite eest. Tegelikult vist aitäh eest ka päris kõike ei saa. Ma lähen sel juhul ikka päris kulukaks. Muudkui tahan üht ja teist. Isegi musta kummiga lina tõi ta mulle Ikeast:D Ülihea meel on mul. Ja need veskid on ka minu köögi uhkused praegu. Eriti tumesinine. Meena täitis pipraga ära ka niipalju kui meil kodus terapipart oli. Järgmine ost toidupoest on kindlasti suurem kogus terapipart ja saaks veskid kaelani täis panna:) Tumesinine jahvatab natukene jämedamalt, pisem puidust aga peenelt. Aitäh, aitäh, aitäh....

2 kommentaari:

Marimii ütles ...

Pipratooside jahvatusterade juures on kruvi, millest saab jahvatuse jämedust muuta, seega on ilmselt võimaik ka see suurem veski panna peenemat jahvatust tegema

ShoppingQ ütles ...

Aitäh teavitamast:)