Küsimused mulle

30. märts 2015

Kas mind jälitatakse?

Täna juhtus mõtlemapanev situatsioon. Jäin planeeritust vähe hiljemaks koju tulekuga, sest lasteaias "Tibude" rühmas oli pisikene koosistumine, mille ma olin kahe silma vahele jätnud. Õnneks kasvatajad informeerisid mind ja sain ka osa koosolekust.

Kõigega ühelpool, sõidan kodu poole ja meie teeotsast üks teeots edasi seisab kahtlane auto. Meil on siinkandis kõik ebatavaline kohe kahtlane ja hakkab väga hästi silma. Püüdsin küll mitte välja teha, aga peas keerlesid kohe igasugused õudsad mõtted. Äkki mõni minu maniakist fänn, kes ei piirdu enam internetikiusamisega vaid on otsustanud kohapeale asju klaarima tulla ja meie perega arved klaarida. Kujutasin juba ette, kuidas tullakse ja suurest vihast meie  vastu pannaksa räästasse lihtsalt tuli. Inimese viha võib ju ettearvamatu olla, kuigi ma pole kelleLEGI liiga teinud ja kannapeale astunud.

Sain auto seisma jätta, välja astuda, kui seesama auto meie hoovi sõitis. Püüdsin rahulikuks jääda. Haarasin Stigi sülle. Mees ja naine astusid tundmatust autost välja. Täiesti võõrad minu jaoks. Ja siis kuidagi sujuvalt selgus, et tuldi ajendatult "Kodutunde" saatest vaatama kogu seda meie juures tehtud pööningu lahendust. Lasin võõrad lahkelt sisse vaatama. Pinge oli langenud ja edasi läks kõik juba lahkes meeleolus.

Heade plaanidega inimesed on alati teretulnud meile;)



9 kommentaari:

Kata ütles ...

Tasuks igaks juhuks ikkagi valvas olla, kunagi ei tea kes tegelikult sul majas ringi kõnnib :)

Anonüümne ütles ...

Julge naine oled, üksikus talus + 5 last+ 3 kassi !
Aga koer ?
Mina olen loomult jänes, ei julgeks ilma koerata ...
Ilusat õhtut !
H.

Aino ütles ...

kelleLEGI

Anonüümne ütles ...

Taktitundest võiks vigade parandused saata blogija era meilile ...
H.

Marimii ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Blogija võiks, austusest oma lugejate vastu, pöörata rohkem tähelepanu eesti keele grammatikale. Muidu hea lahe lugemine, aga korduvad vead ajavad vahel karva turri. Minnakse "üles", mitte "ülesse". Tullakse "koju", mitte "kodu". "Stsenaarium" mitte "tsenaarium". Jne... Ma tean, et ma olen friik, aga ma pole ainuke. :D

ShoppingQ ütles ...

Annan endast parima.

Marimii ütles ...

Mina võtan Jaanika teksti kui pärimuslikku keelekasutust. Temale on omane selline keelekasutus ja las ta siis oma blogis kirjutab niimoodi.

Murdelisi tekste me ju ka loeme ja ei tule mõttessegi pahandada, et miks see nii vigane on. Samuti on toredaks näiteks Wimberg, kes kirjutab sageli rahumeeli kõnekeele järgi, hoolimata vähimatki grammatikareeglitest... ja ometi ei kahtle keegi tema kirjutamisoskuses.

Seega - soovitan natuke avaramat mõtlemist!

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.