Küsimused mulle

5. märts 2015

"Suurepärane"

Alustan tänast postitust Kodutunde Sandri sõnaga "suurepärane". Tegelikult ju ongi kõik suurepärane, kui need paar-kolm eelnevat päeva välja arvata. Rohkemgi tegelikult. Laupäev-pühapäev kannatasin meeletute peavalude all. Esmaspäeval oli südames raskustunne ja tundus, et radikuliit hakkab ka tagumiku näkka jälle lööma. Kondid-lihased valutasid. No ei olnud kõige parem olemine. Tervis on ikkagi ülioluline elukvaliteedi juures. Täna eile-täna on juba päris inimese tunne, kui unedefitsiit välja arvata.

Ööd on mul üsna lünklikud magamise poolest. Stigil on probleemid kõhukinnisusega ja siis ei ole temaga kõik kõige paremas korras. Kohe kui ta ebamugavalt ennast tunneb, tahab ta potile. Potile ta aga istuda ei taha, vaid tõuseb kohe püsti ja nii ta vaevab-nii ennast kui mind. Päevade kaupa. Ja kui ta ükskord viimase piiri peal juba on, siis ta kakab kohe mitme päeva eest. Selline ebameeldiv probleem meil praegu. Ja ma olen ausaltõeldes väsinud sellest. Täna ta õnneks on selle päeva juures, kus ta sai vaevast lahti.

Meil käib kõva ehitus koos juurde kuuluva mürina ja põrinaga. Telekat igatahes eriti kuulda ei ole. Suuremad lapsed läksid ööseks vanaema juurde, pidemad on kodus ja magavad täna Steni toas võõrastes voodites. Ja arvake ära, kas mürin häirib neid-EI. Magavad nagu kotid. Kes ikka magada tahab ja harjunud on müraga, need ka magavad. Kuidas minuga on, ei tea. Väsinud olen ma küll jubedalt.


Aga kui nüüd natukene teise külje pealt seda asja vaadata, siis kogu see Kodutunde projekt on küll suurepärane ja suurepärased inimesed löövad selles kaasa. Kui suure südamega peavad inimesed küll olema, et nädalaid kodust eemal viibida ja tegeleda kuskil pärapõrgutes teistele kodutunde loomisega. Meil on siin nii mudane ja porine, et lausa jube. Õnneks oli ilm päikesepaisteline, mis natukenegi leevendas seda trööstitut olemist. Ja praegu on väljas -1, äkki tahendab natukene seda läbu, mis autode voorimisest tekkinud on. Mitmed masinad on juba mudas kinni istunud. Omaarust on meil tavaolukorras siin ruumi küllaga, täna aga oli tegu, et autode vahelt läbi sai manööverdada.

Detailidesse ma laskuma ei hakka, muidu ei ole saadet huvitav vaadata. Ei saa ju kõike ära rääkida. Saadet hakatakse näitama nii umbes neljandal esmaspäeval e. meie oleme siis viiendad. Pööningul ma vaatamas käinud ei ole, jätan omale üllatusmomendi. Tahaks ikka siiralt ahhetada ja ohhetada:D Siiamaani on kõik libedalt läinud ja kui nii edasi läheb, lõpetatakse reedel:)

Mõned klõpsud ka teile:




















5 kommentaari:

Efka ütles ...

Niii toredad uudised!

Kirjatsura ütles ...

Sa võiksid kunagi ka põhjalikult kirjutada, mismoodi ehitamine käis. Meil on ka plaanis oma vana majalobudiku kole pööning välja ehitada ja teiste kogemustest oleks väga huvitav lugeda - et kuidas ja mismoodi.

ShoppingQ ütles ...

Mul pole aimugi' mis üleval toimub. Kahjuks😕

Britt ütles ...

Mul on teie pere üle tohutult hea meel!

Hakkas nüüd huvitama kas Kodutunnet saab kanal2 lehelt tasuta vaadata või tahavad sümboolset summat saada. Välisriigis elamise "võlud". Igatahes kui teie kord eetrisse lähete, siis leian võimaluse, et ka kaasa elada ja vaadata. Või noh, kaasa elan juba praegu :)

Anonüümne ütles ...

Britt, saab küll ka välismaal vaadata seda sadet kanal2 lehelt.