Küsimused mulle

24. aprill 2015

Fun - MOBO Jüriööjooks

Oi kui fun õhtu täna oli. Saigi teoks meie pikalt ette planeeritud mobo orienteerumine.

Jaskar ajas ekstra mulle auto käima, mis oli juba pikalt metsa all peidus seisnud :D Aku oli teisel nii tühi, et pult ei avanud isegi uksi enam. Mina naiivne juba muretsesin, kus ma küll puldi patareid vahetatud saan. Kas lukksepa, kellasepa või jumal teab kus veel, juures. Uurisin siis Jaskari käest ja tema kui natukene targem persoon juhtis tähelepanu sellele, et kui autol on aku tühi, siis puldiga uste avamaine on samuti küsimärgi all ja üsna võimatu. Uus info täitsa minu jaoks :D

Ja et aku korralikult laetud saaks, siis oli vaja pikemat sõitu. Ei piisanud metsa alt hoovi sõidust. Nii ma siis tänase õhtu selleks välja valisingi, et saaks selle mure kaelast. Aga võta näpust, sada muud viga juba külge pookinud endale. Armatuuris põles mingi imelik tuli hüüumärgiga. Oranz. See oli hea märk. Kui oleks punane olnud, oleks juba natuke kehvem lugu. Nii on ema mind õpetanud. Ja see näpunäide on mul alati meeles ja rahustab. Nii ma siis ikkagi otsustasin sõita. Korjasin tüdrukud peale ja vahepeal lehitsesin auto kasutusjuhendit. Seal soovitati esimesel võimalusel pöörduda autoteenindusse. Lihtne ju. Selleasemel, et mõni käepärasem näpunäide jagada. Kes teab, millal mul sinna aega minna on ja raha selle jaoks leidub. Rool oli igatahes kange ja eriti keerata ei kannatanud. Katsusime otse sõita ja jõudsime kohale õnnelikult.

Rahvas kogunes. Mitte küll rahvamassid, aga ikka ühed ja samad näod, kes alati kohal on. No ja siis meie ka, rohkem sellised aferistid. Kaks Nuia daami olid ka, kellele meie ennast sappa haakisime või siis nemad meie sappa. Ei saanudki aru. Aga tegime selle vahva raja koos läbi. Eneli oli justkui ennegi orienteerunud ja keskunduski rohkem kaardi lugemisele ja vahepunktide otsimisele. Katsusime vahepunktid kuidagi kirja saada ja hädasunnil isegi üles pildistada, sest telefonid ei tahtnud eriti kostööd teha staabi serveriga. Isegi kogu kamba peale mitte. Aga kombineerisime ja peaasi oli kõik etteantud punktid antud järjekorras läbida. Saime hakkama ja jäime päris pimeda peale. Väga lahe oli taskulampidega pimedas metsas rägastikus ringi turnida. Eriti veel nii laheda seltskonnaga. Õnneks jõudside teised osalejad ja korraldadajad meid ikka ära oodata ja ei alustanud autasustamist ilma meieta :D




Meie korjatud 10 vahepunkti ajaga 1 h 16 min. Kiireim läbis raja ca. 23 minutiga
Õnn naeratas meile ja saime kamba peale Konsumi kinkekaardi :D

Lilli esindus + Eneli, kes kaamera taga on
Ühtlasi oli see üritus ka ajalooline hetk - esimene võistlus mobo rajal. Ja oli tõesti vahva ja mõnus kodust välja saada ennast liigutama. Aitäh tublidele korraldajatele ja raja meie kodukanti toojatele. Teine kordki :)

Kommentaare ei ole: