Küsimused mulle

16. aprill 2015

Kalasalat


Ühe lugeja soovil avaldan saladuse, mida mina hakkan peale nii suure koguse skumbria õlis konservidega. Tema söötvat kassidele. Eks meie kassid saavad ka oma osa, karbis oleva vedeliku näol ja suuremad luud õngitsen ka mina kalast välja. Teen ikkagi endale seda salatit ja ma ei taha küll et mõni terav luu mulle suhu satub.

Selle salatiga oli kunagi üks vahva juhtum. Saksamaal. Olen seda ikka oma perele aegajalt teinud, sest see maitseb kõigile (peale Meena). Meil olid parasjagu külas Eestist Jana ja Toomas. Tegin sedasama skumbria salatit. Toomas siis hakkab omale taldrikule tõstma, mina silmad suured imestamas. Andsin talle siis vihje, kuidas meie seda sööme. Ikka leivakattena või nii. Proovis siis ära ja ta ei saanud enam pidama. Nii maitsev oli. Ta polnud oma elus sellist asja veel söönud. Andsin neile siis näpunäiteid kuidas seda edukalt kodus teha saab. Kas nende menüüs see salat ka olemas on, ma ei tea. Loodan, et on.

Kuidas mina salatit teen?

Panen munad keema ja tükeldan ühe keskmise sibula pisikesteks kuubikuteks. Valan kalal suurema vedeliku pealt ära ja hakkan kalasid opereerima, suuremad luud nokin välja. Keedetud munad tükeldan kuubikuteks. Lisan natuke soola, majoneesi ja hapukoort. Segan läbi ja ongi valmis.






Saagem skumbriaga sõbraks, head isu!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Head isu !
Aga nüüd jookseb endal sülg !
Nämm..
H.

ShoppingQ ütles ...

Aga siis kokkama...

Anonüümne ütles ...

Muuseas skumbria õlis on minul üks lemmikumaid leivakatteid. Olen ka nii teinud nagu sina, aga alati ei viitsi, siis võtan lihtsalt leiva (rukkipala on kõige parem), surun kahvliga skumbria leiva peal laiaks, lõikan õhukesed tomati-ja sibularattad peale, natuke soola-pipart ka veskist ja voilaaa, jube hea kõhutäis:)

Aedkutsub ütles ...

Selle retsepti peab küll ära proovima.

Anonüümne ütles ...

Teeme sama, aga tuunikala ja tomatiga. Ega enne ei lõpeta, kui otsas on. :)