Küsimused mulle

4. aprill 2015

Ma olen meeleheitel

Mul on viimastel nädalatel köögis päris mitu suuremat kaotust olnud, mis mind ikka vägagi rööpast välja viinud on. Nüüd ma siis meeleheitlikult püüan siin ja seal korda luua, et ÄKKI annab veel midagi päästa ja ma leian oma kadunud asja üles. Äkki ilmub välja, sest kuhu krt saab üks asi lihtsalt kaduda. Ei ole mingi nööpnõel, paraja suurusega kausike. Kui ta juhuslikult ära varastatud ei ole, siis loodan ma ikka veel imele.

Nii ma siis sain täna oma sahvri jälle enamvähem korda ja võitsin isegi natukene põrandapinda. Mitte küll kauaks, aga siiski. Riiulitele ei anna mitte kuidagi ruumi saada, tee mis tahad. Midagi ära ka ei raatsi visata - anda. Äkki läheb vaja:D

Kogu sellest majapidamisest, lõputust nõude pesust ja laste voorimisest külmkapi vahet on mul närvid päris krussis. Arusaadav ju. Ega lastel ka kerge ei ole. Internetis istuda ei lubata, telekast ei tule midagi, vihma sajab. Käivad ja igavlevad koos näljendamisega. Tüütud on need pühad peaks ütlema.

Ma olin parasjagu aktsioonis, kui "eks" ukse taga oli ja sellest karjumisest lausa ära ehmus. Hakkas juba auto juurde tagasi tagurdama:D Aga ega ma siis tuure veel tema pärast maha ei võtnud. Mina ikka lasin edasi. Ja kui ta hakkas mu käest igasugu asju veel nõudma, siis läksin ma päris endast välja. Vaja mingeid ämbreid pesta, kumme, kilekotte ja jumal teab mida veel. Ma ei ole harjunud, kui mulle peale käiakse. Tahan omas rütmis kulgeda. Kui ma varem ikka cv- sse kirjutasin, et olen hea pingetaluvusega, siis need ajad on mõõdas.

Loomulikult olin ma alles pidžaamas. Aga kuna tundus, et "eksil" oli plaanis minna kase- ja vahtramahla jooksma panna, siis pidin ma ka ennast liigutama hakkama ja riidesse toppima. Nii ma siis kriiskasin siin nagu hullumeelne. Õnneks meil pole naabreid läheduses ja "eks" ainult naeratas rahulolevalt. Ta teab,et ega ma tõsiselt vihane pole, teesklen rohkem ja olen kohe hetkega endine.

Jõmmid said riidesse ja vaatasin ahastusega aknast, kuidas roniti kõige suurema pori sisse ja pandi mõnuga sügavatest lompidest läbi. Hakkaks ometi juba midagi tahenema siin maja ümber ometi.....Kõik maa on vett täis ja lirtsub jalge all.

Haarasin olulise - fotoka ja lippasin ka vaatama, kuidas mahla ka tuleb. Kasel tuleb hoolega, vahtra aeg on loomulikult möödas juba. Midagi veel tilgub, maigu saame ära proovida. Tagasi tulles haarasin vaarikavarsi ka kaasa, et head teed teha lastele.

Päris suur tiir sai väljas tehtud, närvi puhatud ja nüüd on aeg Stigil üks lõunauinak teha.







Igal pool on sigade songermaa





Meie lähim naabermaja seest

Keegi hakkab ära väsima






Ei lähe enam pikalt, varsti saab rabarberit




3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jaanika, sina ikka või? Ma juba korraks arvasin, et loen Eveliisi blogi :)

ShoppingQ ütles ...

Miks sa seda arvasid? Vingun liiga palju või?

Anonüümne ütles ...

Korra tundus jah sedasi. Ega ma midagi paha pärast. Ega keegi jõua kogu aeg positiivne olla, vahel vaja auru ka välja lasta :)
Ilusaid pühi!