Küsimused mulle

22. aprill 2015

Mille järgi ma valin toidupoodi

Ma ei tea kuidas teil on, aga kui ma mina Nuiast kaugemale satun ja toidupoodi vaja minna on, siis on mul üsna kerge valikut teha. Konsumit eelistan ma parema puudumisel alati väikelinnades nagu Kilingi-Nõmme, Abja-Paluoja ja näiteks Põltsamaa. Sinna ma küll ei satu, aga kui ma ükskord peaaegu sattunud oleks.

Kui ma aga suremasse kohta satun ja ei plaani kõikvõimalikke Selvereid, Maximaid ja Säästukaid läbi kammida, siis oma otsuse langentan ma avokaadode abil. On üks ja ainuke koht, kust saab normaalseid avokaadosid osta ja juba hulgi, võrgu sees. Rimi. Seal on neid alati saada ja kui ma juba linnas olen, siis võtan alati võrgu täie koju kaasa.

2,99€ / 7 tk
Lahtised avokaadod on tihtipeale liiga rohelised, kõvad ja söömiskõlbmatud. Need konkreetsed aga alati küpsed, paraja suurusega ja maitsvad.

Vanasti sai Rimit külastatud soodsate mähkmete pärast ja loomulikult leiab hoolika otsimise peale ka teisi soodsama hinnaga kaupu, mida niikuinii vaja on. Igast poest leiab "pärleid", iseeasi, kas alati on tahtmist ja aega neid mööda linna taga ajada.

Mis "tõmbenumbrideid" teie erinevatest poodidest otsimas käite? Kuulan huviga Teie hitte...

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minu lemmikpood on Prisma, parim kauba valik ja head hinnad.
Suured XX Maximad meeldivad ka, seal on teistsugust kaupa kui mujal. Pisikesed uberikud Maximad ei meeldi.

Unknown ütles ...

Prisma. Väga paljud tooted, mida tarbin, on hinnagarantiiga. Näiteks kasvõi banaanid alati 99 senti kilo. Ja seal on see kogumissüsteem ka väga normaalne, raha koguneb ikka mõnusasti. Võrreldes rimi või selveriga, kus on see olematu.

ShoppingQ ütles ...

Banaani ostaks isegi sellise hinnaga. Hea tselluliidi ka kõhupekkide hävitaja😉

Merje ütles ...

Mulle meeldib Rimi, alati kõik mis vaja olemas ja lisaks saab kleepse :D
Muul ajal sobib Konsum. Nüüd on seal ka valik paremaks läinud, värskest kalast tunnen vaid puudust.

ShoppingQ ütles ...

Konsumis võiks veel samasugune saiaküpsetuslett olla, kui Ruhjas Top'is😁

ShoppingQ ütles ...

Suur Maxima meeldib mulle ka, eriti suvel arbuusi hooajal ja nõude osakond on ka alati huvipakkuv.

Anonüümne ütles ...

Kui vaid saaks, siis paneks mitmest poest meeldiva kokku.
Maximas on soodsad puu- ja juurviljad ning seal juures ilusad, aga nende omatooted mulle ei meeldi. Lisaks ühe X-ga poed ei kannata kriitikat. :D
Prismas meeldivad nende Rainbow omatooted, mis on tihti peale odavamad + 0,95€/kg banaanid, aga nende boonussüsteem on minu jaoks segane.
Selveris tehakse suuri soodustusi partnerkaardiga, kuid üldiselt on hinnatase kõrgem. Samas meeldivad mulle Selveri omatooted (nt. Selveri mahlad on Aura omad, 0,69€/pakk soodustusega). Selveri töötajate palgad pidid jälle kõige kõrgemad olema (kui mõelda kaaskodanikele).
Rimis käin kõige rohkem, sest on kodupood, aga nende omatooted ei kutsu jälle eriti ostma. Minu silmis on Rimi ka ikka pigem kallim pood (võrreldes nt Maxima ja Konsumiga).
Konsumil on minu meelest jälle pigem kehvem valik. Samas nende säästukaardiga on võimalik suuri soodustusi saada.
Pika jutu lõpetuseks, siis seda päris õiget poodi ei olegi. Oleneb, mida poest on vaja, ja kus on parajasti kõige suuremad soodustused (vaatan internetist).

Huvitav teemapüstitus. :)

Jana ütles ...

Minul tuleb esmaspäeval mitme poe reklaamid ja selle järgi vaatangi, kuhu minna. Hetkel meil kodus õunasöömise periood ja ma olen väga valiv nende suhtes. Käin ja nuusutan ;) Selveris hetkel kõige paremad. Ja piima hind ka langenud seal.

A ütles ...

Selver ja Prisma. Selver - ikkagi eestimaine, Prisma erineb ja palju huvitavat kraami. Comarket tundub inimlikum kui Maxima ja Rimi, kuhu üritan võimalikult harva oma jalga tõsta. Konsumid on ka eestimaised aga minu käiguteelt kõrvale. Kui peaks edetabeli tegema, siis Selver, Prisma, Konsum. Ma tean küll, et lahtine talupiim on kallim kui kilepiim aga ma juba titena keeldusin poepiima joomast, kas koor või ikkagi lehmapiim on valikus. Selver ei müü aga mu lemmikpudingit, seda saab Prismast tavaliselt soodushinnaga :). Üritan ikka maksimaalselt eestimaist kraami osta ja eesti kette toetada.