Küsimused mulle

7. aprill 2015

Salapärane kiri

Nagu paljud juba aru saanud on, siis osalen ka sel aastal "Teeme ära" projektis. Sama, mis eelmiselgi aastal. Siis oli mul eriti seikluste rohke aeg. Seda saab meenutada siin.

Kuna eelmine aasta läks mul "Teeme ära" stardipakiga natukene nihusti, siis sel aastal olin seda hoolikam, targem ja kiirem. Varakult registreerisin oma talgud ära ja pakk sai ka tellitud. Nüüdseks on see mul käes.




Loomulikult tappis mind uudishimu, et mis seal sees siis on. Iseenesest mõistetavalt töökindaid (erinevad suurused), esmaabi komplektike, juhuks, kui keegi näpu veriseks teeb või nii...peotäis lutsukaid, tudengi eine (selle pistsin kohe nahka), eestikeelne ajakiri "National Geographic" (dets. 2012), Seesam kindlustuse kaelarätik, ajaleht "Talguline" ja erinevaid trükiseid veel. Ja kasti põhjas oli kiri suures ümbrikus.


Olen põnevil. Edasi räägime 2. mai õhtul, kui teeääred puhtad ja kõhud talgusuppi täis:D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Küll oled tragi ja jõuad palju !
H.