Küsimused mulle

20. mai 2015

Elsa fännidele

Meena on meil tsüklis, kus ta fännab tohutult "Lumekuninganna ja igavene talv" tegelast Elsat. See hakkas tal pihta kuskil aasta alguses. Ära oleme käinud kinos ja filmi üle vaadanud, ostetud on üks mitte just eriti odav Elsa nukk ( ca. 27€, on olemas ka veel topeltkallimaid nukke), ühe Elsa teemalise pikavarrukaga pluusi olen talle Hiinast tellinud ja viimane asi, mille ta mult välja rääkis, oli kleit. Selle sain ma siis suure surve ja surmaga tellitud 19. aprillil.

Kleit on tänaseks kohal (postitädi käest allkirja vastu sain). Kuu aega võttis aega. Ma kohe pakist välja ei võtnud. Mõtlesin, et teen Meenale üllatuse ja viin postkasti. Las siis ise peale lasteaeda läheb rattaga vaatama, kas posti ka tulnud on. Oleks ju lapsel vahva oma kaua oodatud pakk kleidiga postkastist leida.

Kuna meil täna on natukene mitte eriti traditsiooniline päev ja jõuame koju hilja, siis pika kaalumise järel tegin paki lahti. Olin juba unustanud, milline kleit tellitud sai. See on selline rohkem maskeraadi kleit. Igapäevaselt sellega kõndida ei kõlba, eriti kodust välja. Kodus ringi lendlemiseks ja ennast printsessina tundmiseks on aga väga hea. Meil on sarnaseid kleite Saksamaa ajast päris palju ja ma olen ikka hädas olnud, et Meenat talitseda nendega mitte inimeste sekka minemast. Lasteaias võiks ta sellega vast ainult mänguasja päeval olla, siis on nagu natukenegi teemakohane.

Kleidi juurde nüüd. Suuruse tellisin taas +8, mis vastab suurusele 140. Kuidas ta seljas istub, saan õhtul teada ja äkki pildi ka (loodetavasti). Kvaliteet on nii nagu ta on, ei saa kurta. Kleidi link on siin. Meena isiklik valik. Mina vormistasin ainult tellimuse. Ja see valimine kestis tal pikalt-pikalt, sest valik on/oli meeletu. Vaadake ise.

Et väikegi üllatus oleks, panin kleidi riidepuule ja Meena voodi juurde. Õhtuks üllatus missugune. Enne aga ei tohi ma piuksugi teha, muidu ei jõua ära kuulata, millal koju saame. See kleit võib isegi meie täna õhtuse suure sündmuse muidu ära nullida.





7 kommentaari:

Jaanika Malenšek ütles ...

Ilus kleit :) Ma tellisin 3 erinevat ja kõik olid täitsa korralikud. Muidugi suurused olid täiesti mööda, aga õnneks võtsin kõigile 3-5 suurust suuremad :)

Manjana ütles ...

ma arvan, et ma laseks küll last sellega lasteaeda ja mujale. ainult täiskasvanud oma rikutuses arvavad, et ei sobi. teised väikesed tüdrukud oleks seda kleiti nähes kadedusest lihtsalt sinised :D

Anonüümne ütles ...

Eestlased..peamine, et oleks kadedust!

ShoppingQ ütles ...

Meena käib niigi juba kohati liiga kreisilt ringi, Tutu seelik ja tossud näiteks. Aga ise ma arvan, et iga asi ikka omas kohas. Lastel on jah üsna suva, mida ja kus nad kannavad, aga natukene, rõhutan...natukene peab ikka suunama.

ShoppingQ ütles ...

Meenale meeldib väga eputada ja ta on lausa sillas, kui teised tüdrukud tal ümber keerlevad. Ega ta ilus ei ole, aga lapsed on juba kord selised ja eks täiskasvanud ka ja ERITI eestlased :D

ShoppingQ ütles ...

Meena unistab jalanõudest ka (ikka Elsa teemalistest), aga mulle käivad Aliexpressi suurused natukene üle jõu. Oleks vaja suurust 35/36. Oskab keegi suunata mind?

Unknown ütles ...

Ma nägin enne jõule seda kleiti Aliexpressis. Nii armsad. Mul endal lapsi pole, seega ostsin täditütrele. Tol hetkel sain umbes 5,5€. Ta oli ka nii vaimustatud sellest. Andsin enne jõululaupäeva kätte (kroon oli ka). Ja siis ta viskas kõik eelnevalt plaanis olnud kleidid jõululaupäevaks nurka ja kandis seda Elsa oma.Ühtlasi lubas ta IGAL POOL sellega käia, aga ema pani tal piirid peale, et päris lasteaeda vast ikka ei läheks :D