Küsimused mulle

18. mai 2015

Hobikorras :D

Jaskaril algas praktikaaeg, kooliga on selleks õppeaastaks vist kõik. Mingit kindlat praktika kohta tal ei ole. Ta on selle eest alati ise seisnud, et tal asjad korda saaks. Alustas ta täna vanaisa abistamisega, mis on ka justkui natukene ehitusega seotud ja eks ta on alati vanaisa kõrvalt ühtteist õppinud ja vanaisal ka üsna arvestatav abi Jaskari näol. Nad paistavad hea tiim olevat.

Täna olid nad juba päris hulga vanat katust eemaldanud. Väga tervist kahjustav töö, sest tegu on asbestiga. Aga ega nemad sellest ei hooli, mida see tervisele kõike kahjulikku tekitada võib. Tuuakse ikka sadu näiteid veneajast ja kõik pidavat veel elus olema. Ei kasutata kaitsevahendeid ega  midagi.


Mina ei käinud seal täna ei õiendamas ega ka mitte abis. Läksin rahus, koos toidukorviga. Mure ju, et lapsel äkki kõht tühi. Hommikul ju lendasime kõik otse voodist välja. Söögist ei jõudnud isegi unistada. Keetsin kilo Euroabi makarone, praadisin hakkliha ohtra küüslaugu ja porgandiga juurde ja saigi kiire ja maitsev söök. Signe soovitus :)

Kahjuks olin natukene hiljaks jäänud. Nad olid juba vanaisa juures söömas käinud ja kõvasti vaaritanud iseendile. Saavad hakkama küll, kui nälg ikka näpistab. Viisakusest sõid nad ikka minu toodud sööki ka natukene.



Niikaua kui  nemad sõid, kolasin mina natukene ringi sealses majapidamises. Isa on mul kirglik "soga" koguja. Saksamaal nimetatakse selliseid inimesi messie - syndrom'iga inimesteks ja neile on ka spetsiaalne saade tehtud. Tal on see nn. soga küll kõik korralikult sätitud ja ta kogub seda justkui hobina. Tegelikult aitame meie ka tal seda hobi edendada. Alati, kui me kuskil reisime ja teeäärtes ilukilpe näeme, siis kõik tuleb üles korjata, mis võimalik. Viimaselt Saksamaa reisilt saime 5 kilpi. Eriti hinnatud on originaalkilbid. Kogu on suur. Vaadake ise...








Kilpe on väljapnemist ootamas hunnikute viisi. Mõned nubrimärgid on ka kogunenud.



Selline kummaline hobi mu isal, millega on ta ka meid nakatanud kuigipalju. Üks lahe uunikum on tal ka väravas. Tegin pildi ja lubasin soov.ee - sse müüki panna :D Nalja peab saama ;)


Mina kogusin noorena (vene ajal) taskurätte (uusi), seepe, titeriideid ja postkaarte.

Mida kummalist teie või teie lähedased kogute/koguvad?

4 kommentaari:

Kris ütles ...

Ema kogub mul munatopse ja mina korjan vana veneaegset kaameravarustust (Zenitid jne) Nüüd tekkis emal uus huvi roosimustriga tasside järgi :P Aga autode ilukilpide idee on küll päris äge!

ShoppingQ ütles ...

Millised need munatopsid veel on? Kas sellised, kust hommikuti muna süüa?
Ilukilbid võtavad meeletult ruumi. Isegi 5 ilukilbi toomine sõiduautoga on paras katsumus, kui ikka krooniline ruumipuudus on alati :D

Marimii ütles ...

Mina lapsena (lapsepõlv jäi ikka nõuka-aega) kogusin seepe, keegi väljamaale sai, ikka tõi minu kogusse midagi juurde, pistis kasvõi hotellist tuuri :)

Kui suureks sain ja mehele läksin, siis enam ei kogunud, selle seebiga me elasime esimesed 7 abieluaastat ära.

Anonüümne ütles ...

Lapsena sai igasugust träna kogutud.
4 a. tagasi jõudsid meie koju esimesed inglite kujukesed ja nii see kogu hakkas täienema. Siin, ülemere olengi samakaua elanud ja inglikesed olen leidnud kirpparitelt. Keegi neid ei taha, ma ostan euro-paari eest ja päästan nad - viin teiste hulka. Nagu päästeaktsioon ka. Kingitud on mõned. Inglikesed teevad mu tuju heaks. Tänu inglikestele läheb mul esimest korda päris hästi, ise usun nii.