Küsimused mulle

13. mai 2015

Igal asjal oma aeg



Kindlasti on paljud huvitatud, millega ma tegelenud olen ja mis teoksil. Paljudele on see ka suva, need ei pea edasi lugema :D

Kodutunne käis külas, tegid oma võtted, ajasid juttu, sõime õues pannkooke ja saadet peaks saama näha juba tuleval esmaspäeval. Kui külalised lahkunud olid, oli vaja hakata kartuli paneku peale mõtlema.


Nüüdseks on kartul maas, täitsa üksi panin, vaikuses ja rahus. Mitte küll 100%-liselt, sest Stig tegi ikka parajat trianglit oma hädadega. Sain põllule, kindad kätte ja juba parajas hoos, kui oli vaja jälle Stigiga vetsu joosta. Loomulikult asjata, ei tulnud sealt midagi. Ja nii sada korda. Olin murdumise ääre peal. Aga see on minu elu, tuleb elada.

Õnneks raskemad tööd tegi Jaskar. Kartulite põllu äärde vedamine ja vao kartult pani ka ikka maha. Mete tuli ka ikka töö juurde, aga siis pidi ta jälle Stigiga tegelema, et keegigi saaks tööd teha.

Aiavilja sain eile maha. Põhilised asjad, mis mind huvitasid, olid porgand, punane peet, till, petersell, redis, sibul, hernes. Kaalika ja kapsa taimed saan millalgi ema käest. Nendega on veel aega. Ja kurgi panen ka kindlasti maha veel. Siis mulle aitab.

Kogu selle krempli vahel olen suutnud ka ühe cv saata. Mõtlesin vähe firmade kodulehtedel ringi kolada ja uurida, mis tööpakkumised saadaval on. Ja nagu tellitult leidsin üsna oma unistuste tööpakkumise, millele kandideerimine lõppes kahe päeva pärast. Kandideerida oli vaja läbi cvkeskuse, nii et oli vaja ka konto sinna teha ja cv koostada. Kõike tegin püsti jalu ja jooksu pealt, laste kisa vahelt. Korra jooksis asi isegi lurri, sest ühendus oli kehva ja mu poole peal olev cv lihtsalt haihtus. Pidin juba käega lööma ja oma peas mõtlesin, ju siis polnud ette nähtud.

Natuke ennast kogunud, hakkasin siiski otsast pihta. Polnud ju ammu cv koostanud ja oli vaja kõik oma haridus ja oskused koos aastaarvudega jälle meelde tuletada. Õnneks oli tööraamat suureks abiks ja cv sai uhke. Minu arumsaamist mööda. Ise ka imestasin. Ja saigi kandideeritud.

Ülejärgmine päev oli juba kiri, et olen teise vooru pääsenud ja kutsuti siis tänaseks kohale. 20 kandideerijat oli ja 5 valiti välja. Mina nende hulgas. Pole paha minu arust. Räägiti töö iseloomust, anti ülesandeid, mida tuli aja peale lahendada ja nüüd jääb ainult oodata, kes saavad võimaluse proovipäeva teha. Töö saab siiski üks inimene viiest, konkurents on tugev. Kaks meest, kolm naist ja kõik tasemel. Ühesõnaga firma poolt väga hea valik tehtud minu vaatevinklist.

KUI ma saan selle töö, on super. Kui ei, olen ma jätkuvalt oma lastele olemas, ka suvel. Igal asjal oma aeg.




5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Edu Sulle, Jaanika;)

Anonüümne ütles ...

Kui tohib küsida, millisele ametikohale kandideerisid?

ShoppingQ ütles ...

Tootepaigutaja ametikohale :)

ShoppingQ ütles ...

Aitäh, Anonüümne!

Anonüümne ütles ...

Vaatasin täna Kodutunne saadet, seda viimast siis. Tubli oled Jaanika, neid negatiivseid inimesi ei tasu kuulata ja südamesse võtta. Kurb kindlasti et omaenese sugulased hakkavad käkki keerama aga vähemalt nüüd tead kes nad tegelikult on. Edu igatahes!