Küsimused mulle

19. mai 2015

Kaua ma lolli mängin?

Ma ei hakka oma postitust isegi mitte parooliga kaitsma. Annan avalikult edasi teate, et ma ei soovi enam suhelda oma mõnede sugulastega. Ei taha lihtsalt. Küll nad ise teavad, miks. Anonüümselt on kõvad tegijad, silma all lausa sulavad. Pole vaja.

Nii...edasi tõsistema asjade juurde. Täna oli päev, kui on vist minu põdemise tipphetk. Nina hakkab peast ära kukkuma kohe. Leidis ka aja (haigus), mil mind kimbutama tulla. Kõige olulisemal päeval.

Proovipäev läks nagu läks. Uus asi ja eks õppimist ja harjumist on palju. Üks päev piisas vaid põgusalt tutvumiseks ja töö olemusest aimu saamiseks. Iseenesest ma tunnen, et saaksin hakkama küll ja see oleks üsna minu unistuste töö. Minu osa on antud, nüüd jääb ainult oodata. Tuleb mis tuleb, mina enam midagi muuta ei saa.

Kui ma täna töö lõpetasin ja oma sõnumeid lugesin, siis tulid mulle lausa pisarad silma. Paar head sõna ja mõju on tohutu. Aitäh, kes ei pea paljuks ka sekka sellele pasale midagi positiivset õelda. See juba on midagi. Mõnel on aga kohe raske ja valus pool sõnagi midagi head õelda. Kasvõi mokaotsast naeratadagi :D

12 kommentaari:

Dagi ütles ...

You go, girl!

nagu ma olen seda ennegi öelnud- suuri laevu jne...
kajakad on....ainult kajakad.

ShoppingQ ütles ...

No ausalt krt, tehke ja sebige ise ka, kes keelab. Keegi midagi teha viitsib, siis lõksutatakse nii mis jube.
Perekool muideks ei ole mingi Piibel, mida pidevalt tsiteerima peaks ja tõsiselt võtta kohe kindlasti sellist hullumaja võtta ei tasu.
See polnud sulle mõeldud, Dagi. Said isegi juba aru vast :D

Anneli ütles ...

Ära arvesta liialt teiste "mõttevälgatustega", muidu põled läbi. See on sinu ja ainult sinu elu, see on sinu ja su laste kodu. Ja see on kõige tähtsam. See, mida teised mõtlevad või arvavad, ei peaks ega ei tohiks sinu elu mõjutada. Ma tean küll, et see on omamoodi raske, ikka loed ja kuulad kaaskondlasi aga nii on lihtsalt vaja, sinu enda huvides. Saada see kadedus ja muu jama lihtsalt kukele! Päikest sulle õue ja põue!

Anonüümne ütles ...

Tubli, aga kas sa ei tahaks öelda, et mis amet see on, kuhu kandideerid või vara veel? Samas ugesin seda suure autoga Tallinnas käigust ja hakkasin mõtlema, et kas seal veoauto kabiinis ikka laste turvaistmed olid vms, turvavööd kõigile?

ShoppingQ ütles ...

Ma olen seda juba õelnud ühes kommentaaris, see pole mingi saladus.
Ja mentidele võid edasi õelda, et jah, meil oli turvavarustus kaasas ja kasutuses, kiivrid vaid puudusid :D Jumal küll...

Anonüümne ütles ...

Kulla Jaanika !
rahu, ainult rahu...pole mõtet end/ennast ärritada...
Eks sead leiavad ikka pori, midagi pole parata.
Ole üle , tugev nagu Sa oled !!!
Ilusat kevadet ja päikest päeva !
H.

aime ütles ...

Haha..nii kui keegi julgeb midagi küsida, mitte mett moka peale määrida, tuleb haukuv vastus. You go girl!

ShoppingQ ütles ...

Aga kellel saab midagi olla mee vastu. Parem igatahes, kui mingi surkimine.

Anonüümne ütles ...

ega ma paha pärast...lihtsalt hakkasin mõtlema, ise pole kunagi sellises sõitnud...

ShoppingQ ütles ...

Ei tasu üle mõelda.

Anonüümne ütles ...

Just nimele, ära sa ise ka üle mõtle.Sa nagu saaks mõnest asjast aru ka, aga taktikat ei kasuta.

Anonüümne ütles ...

Jaanika kas sul on mõni sugulane veel alles ka? Oh sind ja sinu suurt nina!!!!!!!!