Küsimused mulle

26. juuni 2015

Kuidas minu aiasaadused edenevad?

Marise eeskujul teen tema postitusele sarnase postituse. Ainuke suurem erinevus on meie kurkides. Temal juba jupp otsas, minul äsja alles mullast tõusnud:D

Avamaa kurgis

Herned

Kapsas

Kaalikas

Punapeet

Salat

Porgand

Vagu tageteseid köögiviljapõllul

Sibulad

Kähar petersell

Till
Siledaleheline petersell

Kuldrenett
Pirn 'Pepe'
Pirn 'Moskovskaja'
Kirss (hapu)

Murel

Punanesõstar

Kartul

Vagu päevalilli 

Kasvuhoone kurk (külvatud otse seemnest)

Emadepävakink Meenalt

Kogu minu maitsetaimed, mis üles tõusid

Till kasvuhoones

Karusmari

Aroonia

Viinamari kasvuhoones

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii tubli laari asju oled maha külvanud, kujutan ette, kui mõnus peenralt võtta! Su maitsetaime pott ajab itsitama:)))) Noh, ühe supi jagu ikka saad rohelist:)

Maris ütles ...

Päris suur valik aiamaal sul. Kusjuures ma täna õhtul tegin veel luuret aiamaal ja kui eile muude taimede hulgas ka suvikõrvitsa taime vahtisin ja uurisin iga külje pealt ning ühtegi söödavat osa veel ei näinud, siis täna vaatas kohe esimese asjana vastu ligi 10 cm-ne suvikõrvits :D Ju siis on vähe häbelik teine, et kui kaamera käes otsima lähed, siis peidab end ära.

ShoppingQ ütles ...

Mina sel aastal suvikõrvitsat ei külvanudki. Eelmine aasta andis neid mõlakaid komposti vedada. Laiali jagasin ka, aga tihti on ikka nii, et kui neid ei ole, siis oskad neid hinnata, siis tahaks neist vaaritada. Saan ema käest.

ShoppingQ ütles ...

Selle koguse supi sisse, mis mina teen, kaob see lible küll ära:D
Mul on tegelikult veel arbuusid ja paprikad ka ja redised ja kindlasti midagi veel.