Küsimused mulle

3. juuni 2015

Suvevaheaeg alaku!

Nagu te juba taibanud olete, siis oma loodetavast unistuste tööst pole ma enam sõnagi lausunud. Käisin proovipäeval, selleks puhuks tehti isegi tööleping üheks päevaks, palk on isegi laekunud juba, aga mida ei ole, on lubatud vastus - kas siis positiivne või negatiivne. Lootsin selle ikka reedeks saada, aga ei, vaikus. Saan isegi aru, et ju ta siis "ei" oli ja otsustati siiski teise kandidaadi kasuks. Aga noh, lootsin ikka ka mingi teate saada, et oma edasisi plaane teha.

Olin ju juba ammu ennast kirja pannud vabatahtlikuna Hansapäevadele ja eks nemadki soovisid teada, millal ma saan abiks käia, kui üldse saan. Reede õhtul ma lõpuks loobusin  vastuse ootamisest ja andsin teada oma osavõtust. Ja ma ei kahetse.

Täna oli esimene päev ja viisime ennast asjadega kurssi. Pakkisime vajalikke materjale, püüdsime mingit süsteemi luua, et delegatsioonidele võimalikult valutult "nännikotte" kätte jagada ja õppisime inimesi tundma, kellega on vaja koostööd teha.

Ja millepärast ma üldse tahtsin vabatahtlike töös osaleda, oli ära kasutada oma saksa keele oskust. Saan natukenegi leevendada oma Saksamaa igatsust. Delegatsioone Saksamaalt ongi Hansapäevadel kõige ohtramini. Ja enne kui staap  veel ametlikult avatudki ei olnud, sain mina esimese keelepraktika kohe kätte.

Ühel sakslaste seltskonnal oli tekkinud probleem majutusega, mille nad olid booking.com  vahendusel broneerinud. Nad ei olnud rahul oma tubadega, millest üks oli läbikäidav. Probleem ei olnud küll delegatsioonide staabi pädevuses, aga kuidas sa saadad hädas inimesed ära. See ei sobi kokku Hansapäevade kontseptsiooniga kõigile abiks olla, naeratada ja aidata, kus võimalik.

Nii ma siis lahendasingi neil selle probleemi ära, kuna nad olid üsna seda meelt juba, et jäävad lageda taeva alla. Ega sellise suure ürituse ajal pole mingi nali pevarju leida. Kõik võimalikud majutusasutused on ju ammu aega broneeritud. Hea tunne oli, et sain abiks olla.

Vabatahtlikele on ettenähtud ka temaatiline riietus, toidutalongid (toitlustus 3x päevas), vesi, oma puhketuba, majutus (kel vajadust), parkimiskaart, osasaamine huvipakkuvatest KONTSERTIDEST ja viimasel päeval ka afterparty. Igati soliidne pakett lisaks uutele kogemustele. Ma ei kahetse ja ootan põnevusega juba homset, kui see õige trall alles lahti läheb. Aga meil on tänase päevaga nii lollikindel plaan välja töötatud, et homme peaks kõik nagu siidi jooksma.

Tänane päev möödus märkamatult, äärepealt oleksin lasteaia maha maganud. Kui ma teele asusin, tuli mul veel viimasel hetkel meelde, et lastel oli ju täna viimane koolipäev tunnistustega. Haarasin ühe koogi sel puhul veel Konsumist kaasa ja tõin lasteiast viimased lapsed ka ära :D


Ja arvake ära, mis mind kodus ootas. Nõud olid pestud, laud korras, lilled vaasis. Tunnistused kõik letti laotud ja lapsed nii rahul, et lõpuks algas kauaoodatud suvevaheaeg. Homme ei peagi enam nemad kuhugile minema. See tahab täitsa harjumist nüüd.



Jagasime koogi sõbralikult ära ja võtsime kooliaasta kokku.

Ilusat suvevaheaega!

5 kommentaari:

Triin ütles ...

Väga tublid lapsed!!Ilusat alanud suveaega!

ShoppingQ ütles ...

Aitäh Triin!

Anonüümne ütles ...

Kontsertidest

Anonüümne ütles ...

ära pabista, see mitte teatamine on viimasel ajal lausa kombeks saanud.. head koolivaheaega!

Anonüümne ütles ...

Tubli ema ja tublid lapsed !
Ilusat suve teie perele !
H.