Küsimused mulle

13. juuni 2015

Suvi...

Ärge arvake, et ma nüüd fotoblogi tiitlile tuleval aastal pretendeerima hakata tahan, aga väljas on lihtsalt nii fantastiliselt ilus, et pidin kaameraga jälle tiiru tegema...















































Ja lõpuks pisikene väljasõit Ruhijärve äärde. Tee peal kohtasime ka põdrapaari.







3 kommentaari:

Mari ütles ...

Tahtin küsida, et ega väikestel lastel mingit ujumise "turvavarustust" ei ole? Nt need käevartele kinnitatavad õhku täis "tiivakesed" vms. Ei küsi paha pärast, olen teie pere suur fänn ja pean eranditult kõiki väga tublideks:) Lillepildid on väga kenad, teil on väga ilus seal!

ShoppingQ ütles ...

Meenal on kätised täitsa olemas. Stigil sellised asjad puuduvad ja on vaja kindlasti muretseda.

Mari ütles ...

Siis on hästi, Stigi pildil nähes mul see mure tekkiski. Mul endal ka üks samavana laps ja selles vanuses nad päris ujuda veel ei oska. Peale passida on vaja isegi kätistega, aga ikka veidikenegi rahulikum siis endal ka