Küsimused mulle

25. juuli 2015

Avastasin mõnusa internetipoe

Avastasin siin mingi aeg mõnusa koha, kust saab kvalteetseid asju shopata heade hindadega. Tegu siis Amazon buyVIP ostukeskkonnaga, kus on iga päev uued pakkumised, mis tulevad mugavalt otse meilile. Iseeasi muidugi, palju MINA seal shopata saan, sest minu rahalised ressursid on ju piiratud.

Siiski ühe ostu ma sealt testiks tegin,...no ok, kaks toodet ühe postikuluga. Kaupa saadetakse ka Eestisse ja postikuluks on 7,40€. Tellimuse tegin 18.07 ja täna oli pakk otse kodus.

Minu ostuks olid...hingake nüüd kolm korda sisse... JÄLLE kummikud. Ma olen neisse armunud. Väga kihvtid. Peaaegu sama mugavad kui HUNTERID kuigi SUPERGA omad. Siin nad on...







Kas olete minu avastatud internetipoega kokku puutund, teadsite sellest midagi? Kes soovivad minupoolset kutset sinna, andke teada.




4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina ei teadnud midagi, aga kutset sooviks küll.

ShoppingQ ütles ...

Paluks siis e-mail, saadan kutse:)

Anonüümne ütles ...

katrinvee@gmail.com
Tänan!

ShoppingQ ütles ...

Kutse saadetud!