Küsimused mulle

15. september 2015

Minu tervislik toidulaud

Teen väikese ülevaate, mida ma eilsest saati söönud olen. Jah, ma tean, et EILSEST pole mingi saavutus, aga siiski...

Hommikuti söön ma juba aegadest ammustest müslit maitsestamata jogurtiga, mille ma maitsestan ise kuusevõrsesiirupiga. Igati tervislik hommikusöök ja mulle maitseb. Minu lemmik müslit müüakse kahjuks vaid Lidlis, aga mul on kodus pisikene varu. See sisaldab kõike head (Premium Müsli).

750g / 2.62€
Lõunaks riivisin hunniku porgandeid, vürtsikuse lisamiseks natuke kaalikat, sibulat, küüslauku, lisasin muna ja maitseained ja segasin kokku. Paneerisin riivsaias ja praadisin oliiviölis mõnusad kotletid, mida sõin hapukoorega.

Neid sõin ma niipalju, et sain kõhu täis. Ei mingit piirangut. Massi jäi mul üle, sest riivsai sai otsa ja ma täna tõesti ei raatsinud poodi minna, et riivsaia peale raha kulutama hakata.

Õhtul, kui me kartuli konksutamiselt koju jõudsime, näksisin ma vaid vaagnalt köögivilju, mis ma lastele lõunaks valmis olin teinud.


Et eilne riivitud kotletimass raisku ei läheks, pidin nuputama, mis ma ülejäänud kotletitaignaga teen. Mõtlesin muffinivormi kasutada ja endale tänaseks kerge söögi teha lõunaks. Peale lõikasin riba suitsuliha maitseks.

Vett jõudsin eilse päevaga manustada vaid liitri jagu,aga abiks ikka. Kõige tüütum on see vetsu vahet jooksime, sellega ma juba kulutan tohutud kalorid.

Hommikul näitas kaal 66,7 kg. Vaatame mis homme toob. Hakkan igal homkikul oma kaalunäitu FB-i Shoppingq lehel postitama. Loodan, et see teile närvidele käima ei hakka ja te laiali ei jookse. Pigem ootan uusi jälgijaid ja kaasaelajaid. Nii et iga uus "like"on oodatud ja rõõmustab mind.

16 kommentaari:

Maris ütles ...

Igahommikune kaalu teadvustamine vägagi teretulnud (kusjuures endal oli sama mõte, aga mu numbrid liiga suured, et iga hommik kõiki šokeerida sellega) :)

ShoppingQ ütles ...

Väga tore! Siis on üks inimenegi, kes seda ootab. Hea teada:)
Mind huvitaks teiste "kampaaniaga"liitunute tulemused ka...iga hommikused ma mõtlen.

Kirjatsura ütles ...

Soovitan sul ise endale müsli teha, on oluliselt tervislikum. Nagu mulle kord üks arst ütles: "poes müüdavad müslid peaksid suure suhkrusisalduse tõttu olema hoopis tortide, mitte tervisetoodete kategoorias". Isetehtud müsli on oluliselt tervislikum ja suure tõenäosusega saad ka odavamalt kätte, kui poest valmistoodangut osta.

ShoppingQ ütles ...

Ei taha eriti uskuda, et odavamalt kätte tuleb ja kus see suhkur seal on?
Nii lõhki ma õlekõrt ka ajama ei tahaks hakata.

Kirjatsura ütles ...

Eks sa seda suhkrusisaldust pead ise konkreetselt pakilt uurima. Kuid 20-30 grammi suhkrut 100 g toote kohta nagu tavaliselt müslides on, on ikka megapalju. Aga noh, valikute küsimus. Mina lihtsalt soovitasin, kuna sa nii väga rõhutad siin ju tervislikkust.

Unknown ütles ...

Ma olen küll veel tõbine, kuid paranemas ning alustasin ka eile tervislikuma eluviisiga ... jälle :) Ühe ööga oli 800g kadunud. Näis, mida homme hommikul kaal näitab. Ehk saab tuleval nädalal juba trenni ka tegema hakata.
Tean, et sa oled selline kokkuhoidlik ning leiutad olemasolevatest komonentidest erinevaid toite (nagu ma isegi), seega jälgin su postitusi mõnuga :)

Marju
wofalif.blogspot.com

ShoppingQ ütles ...

Mul on hea meel sind siin näha! Head paranemist meile ja edu:)

ShoppingQ ütles ...

Uurisin, suhkru sisaldus 100g kohta on 27,2 g, aga ma ei tee sellest mingit numbrit. Kuskil pean ma ju ka oma magusavajadust rahuldama.
Müslit pean ma siiski tervislikuks toiduks.

Kris ütles ...

Kodus ise müslit teha ei tulnud kindlasti soodsam, küll aga tohututes kordades maitsvam ja kindlasti tervislikum! Poemüsli sisaldab siiski üleliiga palju valget suhkurt, mis ei ole kaalulangetamise puhul üldse hea. Ega üleüldse pole valge suhkur kasulik. Tuleks pruuni suhkru vastu välja vahetada ja soovitavalt mahe eks. Aga no see on ka kallis väljaminek jälle. Mina asendan müslis selle kohaliku meega (pluss rosinad, pähklid, seemned jne) Küpsetan hästi krõbedaks :)

Anonüümne ütles ...

Iga päev kaaluda küll ei tasu, see on väga petlik. Kaaluma peaks kord nädalas, kindlal päeval ja umbes samal kellaajal.

ShoppingQ ütles ...

Võib-olla tõesti, aga ma ikka kaalun.

ShoppingQ ütles ...

Mina suhkrut üldse ei kasuta, kui ma omale müslit teen. Keegi võik kirjeldada, kuidas see ise müsli kokku segamine välja näeb? Komponendid?

Lendav ütles ...

Pane googlesse otsing "müsli valmistamine" ja retsepte tuleb robinal. Näiteks seemnemüsli meega:
http://www.nami-nami.ee/retsept/3280/meega_rostitud_seemnemusli_1

Kris ütles ...

Kõige lihtsam: tunde järgi! segad kaussi kokku kaerahelbed, metspähkli (mina ei peenesta, nii on mõnusam pärast), mandli, linaseemned, chia seemned (pigem vähem ja võiksid olla eelnevalt ööläbi leotatud), päevalilleseemned. Seejärel segad juurde eelnevalt kausis sulatatud mee, tunde järgi. Ja valad ahjuplaadile (paber all), segad veelkord ja laotad ühtlaselt laiali. Minul on kraade olnud 180 kandis. Aega ma ei mäleta, igatahes jälgin, et kraam on pealt kuldpruun. Vahepeal käin 2 x segamas, et ühtlasem oleks. Kusjuures mett ei tohi olla liiga palju, sest muidu jääb segu liiga pehme ning ei säili pikalt. Rosinad panna vahetult enne ahjust võtmist, sest muidu kärssavad ära. Kui müsli valmis, ilus kuldpruun, siis valan kohe uuele taldrikule, laotan võimalikult laiali ja segan iga 20 min tagant ca 2-3 korda järjest. Nii kuivab paremini ära.

Anonüümne ütles ...

27g suhkrut on 7 teelusikatäit!!!

ShoppingQ ütles ...

100 g müslit on ka paras pirakas kogus. Aga kui nii võtta, siis päris jube ju...