Küsimused mulle

29. september 2015

Vastu talve

Mihklipäev peetud, laadad läbi, nüüd on aeg taas argipäevaga tegeleda. Ootan juba homset, kui lapsed lasteias ja saan hakata jubaammu "karjuvate" töödega pihta. Välitöödega siis.

Vaja on sibulad kottidesse panna ja ma ei tea kuhu talvekorterisse viia. Põllult on vaja veel ühtteist üles võtta, midagi sügavkülma panna, midagi veel kuivatada. Äkki saab isegi kurki veel sisse teha. Hoovi pealt on vaja lamamistoolid kokku korjata, igasugune kila - kola ära koristada. Õunu sel aastal õnneks ei ole, mõned üksikud mädad vaid, mis tuleks komposti vedada.

Lõpuks, enne lund, saime uue muruniiduki ka koju toodud. Saab veel viimase niidu teha, kui aega ja ilma ikka on. Aga ära teha see on vaja, muidu on vilets lehti riisuda ja kevadel näeb aed kole välja.

Siis lõi mulle pähe, et võiks veel enne talve natukene elamist kohendada. Tahaks oma toa põranda lasta ära soojustada ja natuke kõike muud värskendada. Ikkagi 10 aastat on pea ilma remondita elatud. Tahaks natukene uuendusi. Eks näis, kas saame oma kodu heaks midagi ära teha.





Toa saime täna peaaegu tühjaks, homme läheb lammutamiseks. Mina kolisin oma uhiuue mõnusa madratsiga teisele korrusele Steni toanaabriks - ajutiselt. Ta oli küll üsna häiritud alguses, kui ma oma plaani teatavaks tegin, siis aga leebus. Nagu alati. Muidu ta poleks ju Sten. Ega ma ju igaveseks ei jää.

Nii et paras segadus on meil siin jälle. Aga ülla eesmärgi nimel oleme kõigeks valmis:) Ja mis eriti tore, pere on alati toeks. Ema pakkus ennast täna vabatahtlikult appi ja palus aga teada anda, kui jälle abi vaja on. Mulle sobib!

2 kommentaari:

lilleriin ütles ...

Lastega peres on varvitud seinadega palju lihtsam elada :) Keegi kuskil vildikaga ringi kaib, siis on vaja lihtsalt testripurgiga sama toomi varvi osta ja saab yle varvida. Samuti pole v6imalik kellelgi selle taha oma pisikesi s6rmi ajada, et naha kui suur tykk seinast valja on v6imalik rebida :) Ja ei pea kartma, et k6le nagu arstiruum v6i kooliruum jaab - saab rulliga mustreid sinna teha. http://i.ebayimg.com/images/i/300874231928-0-1/s-l1000.jpg V6i kui yhevarviliseks jatta, siis saab suuri pildiraamidesse pandud ilusaid tapeete nagu maale kasutada. V6i muidugi ise midagi maalida (v6i seda lastel teha lasta). Miski sisekujundustarkus on, et 80% peaks olema yhes toonis (ehk seinad-moobel), 20 % teises toonis (laud v6i tugitool, padjad) ja 10 % kolmandas erksamas toonis, mis aktsendiks oleks kogu asja juures (vaas-potililleymbris-lamp-paar patja). Edu!

lilleriin ütles ...

ehh, ma oskan ikka jube hasti arvutada :D ikka 80-15-5 oli see suhe :D