Küsimused mulle

27. oktoober 2015

DIY: Jutenööriga kaunistatud prügikast

Mul on praegu selline hoog sees, et midagi oma kätega meisterdada. Et kõik mitte unistuseks ei jääks, võtsin täna kätte ja tegin ühe projekti teoks. Alustasin juba eile, kui ehituspoest käisin liimipüstolit ja muid vajalikke tarvikuid ostmas.

Et ma elus veel liimipüstoliga mingit tegemist teinud ei ole, siis seda huvitavam oli kohe asi järgi katsetada. Ostsin kõige odavama variandi alguseks (ca. 3€) käeharjutamiseks ja niisama tutvumiseks. Komplekt liimipulki (20 tk) maksid pea 2€. Jutenööri võtsin alustuseks kohe suurema koguse, 20 m, mis maksis üle 4€. Pirakad konservkurgi plekkpurgid (ca. 5 l) olid mul juba varasemast ajast Maksimarketi tagaukse juurest soetatud. Sealt saab tavaliselt alati head kraami:D


Kõik vajalik koos ja natukene lastevaba aega ka üle pika aja, asusin asja kallale. Algus tundus lootusetu. Liimipüstol polnud vist piisavalt kuum ja liimi kätte ei saanud normaalselt. Siis aga sain asjale pihta ja tö hakkas sujuma. Kopsik oli päris suur. Kui poole peale jõudsin, oli 20 meetrit nööri otsas ja pakk liimipulki samuti läbi. Õnneks oli asja asustatud kohta ja töin omale materjali juurde. Samat kogust nööri enam ei olnud, pidin kaks 10 meetrist toki ostma. Need sattusid küll samat mõõtu (6mm), aga toon oli sutsu teine. Aga see polnud midagi hullu, nii ka päris äge.






Kasutust leiab see kopsik minu toas prügikastina (päris kallis prügikast). Mul on kaks samasugust hiigelkonservipurki veel. Need ma teeks vähe jämedama nööriga, saab lihtsamalt.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

http://cdn.homesthetics.net/wp-content/uploads/2014/10/Get-creative-with-these-25-Easy-DIY-Rope-Projects-for-your-Home-Now_homesthetics-5.jpg
Siis meisterdad oma nobedate näppudega sobiva vaibakese ehk samuti!?

ShoppingQ ütles ...

See on mul juba Pinterestist ära salvestatud ja mõlgub täitsa mõttes. Sobiks ideaalselt minu tuppa.