Küsimused mulle

27. oktoober 2015

Pildid seina

Kurtsin siin hiljaaegu oma muret, et ei raatsi uude seina mitte kuidagi auku teha, isegi mitte nõelaga. Aga pildid oleks kuidagi vaja seina saada. Üks blogimise plusse on, et siin saan alati head nõu, kui ma seda küsin.

Nii ka sel korral. Tuli päris mitu asjalikku kommentaari heade soovitustega. Üks variant oli laeliistu juurest jõhv tuua, et pildid üles riputada. Täitsa teostatav idee.

Siis pakuti kohe konkreetset teipi, mida "Knopkast" saavat lausa osta. Spetsiaalselt tugev kahepoolne teip, mida müüakse erinevatele raskustele. Täna ma linna sattusingi ja see oli teine asi nimekirjas, mis oli üliähtis ja vaja korda ajada.

Esimene asi oli auto ülevaatus, mis õnnestus ilma mingi närveerimiseta. Ainuke asi, mis ma teha lasin eelnevalt, oli auto puhtaks pesta. Ma ei kujuta ette, kuidas me siin elasime, kui iga päev oli vaja sõita 15 üks ots ja 15 km teine ots ja seda mööda kruusateed. Kohutav. Ma käisin reedel tiiru Mustlas ja mu auto oli nii hukas, kui veel olla sai, justkui üle krohvitud.

Üritasin samalaadset teipi ka meie kohalikust ehituspoest küsida, aga müüja oli juba blogi vahendusel minu murega kursis ja ütles kohe ära, et neil sellist asja pakkuda ei ole. Knopkast jälle soovitati ehituspoodidest ka vaadata, et seal pidi olema peeglite seina kinnitamiseks natukene võimsamat teipi isegi saada. Nii igaks juhuks. Kahju ju, kui pildiraam maha kukub keset ööd ja klaas puruneb.

Leppisin siiski 6 kg kandejõuga teibiga ja lubasin esimesel ööl padja alla panna, et kahju ei tekiks:D Ja minu imestuseks oli see teip kuradi kallis ikka...üle 7 euro rullike. Ja ehituspoodidesse ei viitsinud kolama minna.

Espakis käisime tiiru, aga see on ka selline naljakas pood, et ta on meil siin Viljandis kahes majas ja siis nuputa, kus mida müüakse. Kui üldse müüakse. Tahtsin naelapüstoli naelu ja hakkasin siisn hinda uurima. Mulle tehti selgeks, et neid ei saagi osta nii palju kui mina tahan. Tuleb osta karbiga, kus oli 4000 naela sees. No mida ma teen 4000 naelaga. Ma oleks peotäie hea meelega võtnud. Vot sulle siis.





Meena palus ka luba teibilt kaitsekile eemaldada



Uus prügikast leidis ka juba kasutust
Lõpptulemus
Idee "Kodutundelt"


Tehtud!

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga kui pilte eemaldada või vahetada kunagi tahad, tulevad tapeedist ka tükid välja? Kahepoolne teip kleepub ju tapeedi külge sama tugevalt kui pildiraami külge, See jõhviga variant oleks vist ikka parem olnud.

ShoppingQ ütles ...

See on spetsiaalselt selle jaoks, et tapeeti ei lõhuks ja tuleb väga sujuvalt tapeedi küljest lahti.

Triin ütles ...

Tapeet pildiraami sisse on hea idee!
Peab ka minema teibi otsingule, ma samuti tahaks üht-teist panna seina aga puurida ei raatsi.

Maris ütles ...

Mul jõuavad vist lapsed enne täiskasvanuks saada, kui mina pildid seinale saan :D Ahjaa, see väike asi, et sein tuleb enne ära remontida ka, kui sinna midagi peale hakata panema. Aga selle teibivariandi panen küll kõrva taha. Ei teadnud, et selline asi üldse olemas on ja kohe kindlasti kavatsen ka sellega pildid seinale panna. (PS! Juhul kui su pildid peaks nüüd maha hakkama kukkuma või see teip muul moel end ei õigusta, siis kisa kohe kõvasti sellest meile !)

ShoppingQ ütles ...

Öö on möödas ja pildiraamid seinas kenasti. Julgen soovitada küll!

ShoppingQ ütles ...

Asjalik teip, midagi pole õelda:)

Jane Almers ütles ...

Kuule, ma saan viimasel ajal üha rohkem häid ideid sinu blogist. Thank god, et sind leidsin ja jälgin :) Jätka samas vaimus!

ShoppingQ ütles ...

Nii tore, kui abiks sain olla. Täna saate veel ühe laheda idee, mida ma praegu teostan.

www.minajamuud.ee ütles ...

Ma polegi kuulnud sellisest teibist, päris huvitav. Peab meelde jätma ;)

Anonüümne ütles ...

Räägid nagu peale Espaki Viljandis rohkem ehituspoode ei oleks. Viljandis veel Bauhof, Decora, Vektor, Mulgi värv, Ehitusservice ja FEB. Mustlas käisid, siis seal on ka olemas Karter

ShoppingQ ütles ...

Ega mul nende naeltega ei põle. Tahtsin ennast lihtsalt kurssi viia, mis sellised asjad üldse maksavad ja juhuslikult sattus selleks poeks sel hetkel Espak. Lihtsalt imestama pani, et ei saagi osta niipalju, kui vaja. Eks ma uurin teistest poodidest ka.