Küsimused mulle

21. oktoober 2015

Remont vol. 3

Eilse seisuga sai elutoast põrand välja lammutatud. Sein puhastati esmaspäeval ja sellega on meil majas juba teine tuba, kus on palksein esile toodud.

Enne

Pärast

Enne

Pärast
Kui me olime otsuse vastu võtnud, et peale minu toa oleks otstarbekas siiski ka elutoa ja Jaskari toa põrand soojustada, oli selge, et vaja on teha järjekordne reis Deposse (Läti, Valmiera), et tuua juurde OSB plaati ja igasugu muid ehituseks tarvilikke tarvikuid. Töömees tegi mulle väga asjakohase nimekirja ka selleks puhuks otse sinale. Tegin sellest telefoniga pildi ja oli mul ostunimekiri koos näidetega olemas.

Ostunimekiri
Ainuke mure on, kuidas, kelle ja millega Valmierasse sõit ette võtta. Isal on töönädal, temaga oleks keeruliseks läinud. Sain Jaskariga kaubale, aga tema hüppas viimasel minutil alt ära. Üksi ma seal hakkama ei oleks saanud, sest minust ei ole järelkäruga manööverdajat. Ja üldsegi oli käru alles ehitusprahist kuhjas. Ka see oli vaja enne tühjendada. Suht lootusetu seis.

Siis aga tuli ema meile ja tema mõte hakkas kohe tööle, kuidas saada, kui kuidagi enam ei saa. Läksime siis mina, ema ja Sten ja tirisime käsitsi selle käru sirge maa peal, et siis autole järgi panna ja autoga edasi transportida. Saime hakkama ja sama tiimiga põrutasime ka Valmierasse. Üsna kiire oli asjaga, sest kell oli juba viis, Depo avatud aga kaheksani. Vaja oli veel Ruhjas tankida ka. Õnneks oli diisli liiter normaalse hinnaga (0,997 eurosenti) ja tankla jäi teepeale. Sõit võttis omaajagu aega(ca. 60 km)ja poes asjade valimine võtab samuti oma aja. Tuli ennast kiiresti liigutada, sest asjad pidid hommikuks kõik olemas olema, et töö seisma ei jääks.

Varem olin ma ühe ostureisi koos asjatundjaga juba kaasa teinud ja mul oli mingi pilt olemas, kust ja mida täpselt vaja on. Ostud saime tunniga tehtud ja 9 OSB plaati said ka kenasti käru peale pakitud (Sten oli suur abiline), auto tagurdatud (sellega tegeles ema) ja arve makstud (minu mure). Olime päris asjalik punt ostlemas. Iseasi, kuidas see teistele välja paistis. See meid aga ei huvitanud, sest tähtis oli ikka midagi muud.

Lõpetasime õhtul pimedas ja hommikul oli koorem materjaliga hoovi peal. Meie osa oli täidetud.

Mõned hinnad ka huvilistele:

Akrüül, valge, 310ml...0.97€
Montaaži vaht (eesti keeli makrofleks), 640 ml, püstoli oma...2.79€
Kaabel(3x1,5), meeter 0.37€
Kipsikruvid (3,8x64mm), 500tk...8.75€

Täna peaks põrandale laagid maha saama. Kas ka soojustus, pole aimugi. Eks õhtul näha ole, kaugel asi on.


Kommentaare ei ole: